Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:00:19 GMT

سرعت غیرمجاز ۲ برادر کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۳۳۰

سرعت غیرمجاز ۲ برادر کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: دوشنبه شب یک مورد واژگونی خودرو به پلیس راهور گزارش و همکاران ما برای بررسی صحنه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه حوالی پل مدافعین حرم واقع در بزرگراه امام حسین (ع) رخ داد، افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راهور مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این خودرو که ۲ برادر جوان ۲۵ و ۲۲ ساله سرنشین آن بودند، پس از واژگونی به جدول و سپس دیواره پل برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه  هر ۲ برادر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ شیری یادآور شد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس راهور، ناتوانی راننده در کنترل خودرو به علت سرعت بیش از حد علت واژگونی خودرو و بروز این حادثه مرگبار بوده است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست تا در ساعات پایانی شب و به گمان خلوت بودن خیابان ها از رانندگی با سرعت بالا خودداری و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

کد خبر 4770096

منبع: مهر

کلیدواژه: واژگونی خودرو مرگ و میر کرمانشاه یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل سفر استانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، گفت: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به علت بیشتر تصادفات اظهار کرد: علت بیشتر تصادفات در معابر شهری توجه نکردن به جلو و اطراف است که ناشی از بی‌احتیاطی راننده، استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشین، عجله داشتن، خستگی، نامتناسب بودن سرعت با محل رانندگی و رعایت نکردن فاصله طولی با ماشین جلویی است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید به این باور برسند که در معابر شهری سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بسیار خطرناک است، افزود: ۱۰ درصد رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و حدود پنج هزار تصادف شهری را در سال رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عمده تصادفات شهری استان در شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان اتفاق رخ می‌دهند و بیش از نیمی از تصادفات و جان باختگان عابران پیاده استان مربوط به این چهار شهر است.

حسین‌پور با بیان این‌که استفاده از کمربند ایمنی فقط مختص به جاده نیست و در شهر هم باید رعایت شود، افزود: بیشتر مصدومان مربوط به سرنشینان خودرو و ترک‌نشینان موتور سیکلت بودند.

وی با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

کد خبر 737439

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • جریمه سرعت غیرمجاز بین 600 تا 700 هزارتومان شد
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • افزایش ۵ برابری جرایم رانندگی؛ سرعت غیرمجاز ۷۰۰ هزار تومان
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان