Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:55:56 GMT

مکتب اسلام نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۳۸۴

مکتب اسلام نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در آیین اختتامیه با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست و برنامه ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که عرصه را برای فعالیت هنری فراهم کند تا تأثیرگذاری مثبت خود را در جامعه نشان دهد.

آزادبخت با بیان اینکه جشنواره برای بیستمین دوره در همدان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مردم همدان با فرهنگ، با اخلاق و میهمان نواز هستند و این توانمندی در همدان وجود داشته که از 26 دوره جشنواره 20 دوره در همدان برگزار شده است.

او با تأکید بر اینکه برای رسیدن به کمال باید از خودمان شروع کنیم، گفت: هنرمند با هنر خود می توانند بیشترین اثر را در خودسازی جامعه داشته باشند و خوشبختانه در عرصه هنر نیز با سلامت و خودسازی، بسترسازی اجتماعی انجام شده است.

آیین اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در حال برگزاری است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی نمایش‌های برگزیده محیط‌زیستی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 400 میهمان داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور داشتند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزارت ارشاد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان