Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس برداشتن اولین قدم ها بدون گچ پا، این هافبک 26 ساله می‌تواند در اواخر ماه نوامبر به میادین برگردد. 

طرفداری- باز شدن گچ از مچ پای پل پوگبا، خبر خوبی برای طرفداران منچستریونایتد است که می‌تواند از اندوه ناشی از مصدومیت اسکات مک تومینای بکاهد.

به گزارش سایت گل، پوگبا که هشت بازی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است، آخرین بار در جریان تساوی 1-1 منچستریونایتد-آرسنال در اواخر ماه سپتامبر به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که همچنین در دو بازی ملی غایب بوده است، در لیست تیم ملی فرانسه برای بازی با مولداوی و آلبانی حضور ندارد و باید این مسابقات را از خانه تماشا کند. در طول غیبت او، منچستریونایتد با مشکلات زیادی رو به رو شد ولی به تازگی توانسته است با غیبت این هافبک کنار بیاید، به طوری که از 6 بازی آخر خود به 5 برد دست پیدا کرده است. پوگبا روز گذشته با انتشار ویدیویی در اینستاگرام، از باز شدن گچ پای خود خبر داد.البته هافبک سابق یوونتوس، چندی پیش به RMC گفت که پس از باز شدن گچ پای خود، به دو هفته زمان برای ادامه روند مداوای خود نیاز خواهد داشت.

منچستریونایتد هم اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به حریف آینده خود یعنی شفیلد یونایتد، در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. این دو تیم در تاریخ 3 آذر در برامال لین به مصاف هم خواهند رفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

به جز آنتونی، بازیکنان منچستریونایتد واکنش مناسبی به پیروزی مقابل کاونتری داشتند. 

طرفداری | در میان سکوت بازیکنان منچستریونایتد که متوجه عملکرد خودشان شده بودند، آنتونی شادی عجیبی را به نماش گذاشت.

به گزارش تلگراف؛ با وجود صعود دراماتیک به فینال اف‌ای کاپ، هواداران و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل عملکرد ضعیف تیم در طول بازی، شاد چندانی از خود نشان ندادند. با این حال، در نقطه مقابل این سکوت، رفتار آنتونی، بازیکن تعویضی یونایتد جلب توجه کرد. او پس از اینکه راسموس هویلوند آخرین ضربه پنالتی یونایتد را به ثمر رساند، با حرکتی تحریک‌آمیز (دست زدن به گوش‌هایش) مقابل بازیکنان و هواداران کاونتری سیتی به شادی پرداخت. کلینتون موریسون، بازیکن سابق کریستال پالاس در این مورد گفت:

این رفتار، شخصیت او به عنوان یک بازیکن را نشان می‌دهد. آنتی به جای اینکه حواسش به کاونتری باشد، باید روی وظایف خودش در زمین تمرکز کند. چون عملکردهای ضعیف او در این فصل نشان می‌دهد که شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کند. به جای اینکه آن حرکت را به سمت هواداران کاونتری انجام دهد، باید در لحظاتی که منچستریونایتد به او نیاز دارد، عملکرد بهتری در زمین داشته باشد.

آنتونی که با مبلغ 100 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته، در 14 بازی اخیر تنها دو بار به میدان رفته است. او ابتدای فصل به اتهام خشونت خانگی قادر به همراهی تیمش نبود. وینگر برزیلی از زمان بازگشت به ترکیب اریک تن هاخ، تنها 2 گل به ثمر رسانده است، مقابل نیوپورت کانتی و لیورپول.  

شادی آنتونی  راسموس هویلوند که پنالتی پیروزی را به ثمر رساند، هیچ بازیکنی را در کنار خود برای شادمانی ندید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی