Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نباید فضا را دوقطبی و متشنج کرد گفت: مواضع اعلام شده در جلسه استانداری همدان صرفا از روی تکلیف بوده و به وظیفه خود عمل کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همدان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برای تشکر و حمایت  از مواضع انقلابی و فعالیت های فرهنکی کارآمد حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی نظیری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  گرد هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی نظیری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار با بیان اینکه انسجام در جبهه نیروهای انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی ضروری است اظهار داشت: امید است با فعالیت های انقلابی و فرهنگی شاهد شکل گیری تمدن اسلامی به رهبری رهبر و مولایمان باشیم.

وی افزود: بنده مسئولیت را یک امانت الهی می‌دانم اما بعد از پذیرش مسئولیت، شل و سست هم وارد میدان نمی شوم.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به جلسه چند روز پیش معتمدین اصلاح طلب استان با معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری افزود: در اتفاقی که در استانداری پیش آمد و ما در آن جلسه صحبت هایی داشتیم، اگر ورود نمی کردیم جای جلاد و شهید عوض می شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نباید فضا را دوقطبی و متشنج کرد گفت: مواضعی که در آن جلسه ما گرفتیم صرفا از روی تکلیف بوده و به وظیفه خود عمل کردیم.

وی با بیان اینکه برخی مدیران و مسئولان نسبت به مواضع این جانب هجمه وارد کردند عنوان کرد: فرماندار دو شهرستان در جلسات خود به شدت بنده را مورد هجمه قرار داده‌اند.

حجت الاسلام نظیری گفت: بسیاری از خانواده‌های شهدا در خصوص مواضعم در استانداری پیام تقدیر و تشکر ارسال کردند و حمایت های شما نیز ما را به ظن قوی می رساند که در مسیر شهدا و انقلاب باشیم و نباید بگذاریم راه شهدا گم شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید در سطح کلان فضا را رصد، تحلیل و بررسی کنیم تاکید کرد: جبهه انقلاب خیلی باید منسجم تر از این باشد که هست و باید با یک وحدت و انسجام حول محور آیت الله شعبانی ، نماینده ولی فقیه در استان شکل بگیرد.

در ادامه احمد حسین فلاحی، دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه سازمان تبلیغات با آمدن آقای نظیری بعد از سالها از رکود خارج شد اظهار داشت: جریانی که میخواست راه ورود جریان انقلاب به این سازمان را بگیرند به اهداف خود نرسیدند.

وی افزود: برخی مشکلاتی که در سازمان تبلیغات وجود دارد با هماهنگی و همکاری ها این مشکلات حل می شود و لازم است که در این راستا به سازمان تبلیغات کمک کنیم.

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه فعالیت های انقلابی باید مستمر باشد عنوان کرد: فعالیت ها و حرکات انقلابی نباید مقطعی باشد و باید در کنار مدیران انقلابی باشیم.در این نشست صمیمی برخی دیگر از فعالان فرهنگی و سیاسی به حمایت از مدیران انقلابی، موفقیت جریان انقلاب در حوزه رسانه و دیگر حوزه ها، تقویت جبهه انقلاب، گفتمان سازی و ضرورت جذب افراد اشاره کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است