Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@13:47:48 GMT

بازداشت 3 مدیر سابق وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۵۳۲

بازداشت 3 مدیر سابق وزارت بهداشت

۳ مدیر وزارت بهداشت به دلیل تخلفات انجام شده در شرکت‌های آوای سلامت و پالایشگاه نفت اصفهان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، ۳ تن از مدیران وزارت بهداشت به دلیل تخلفات پرونده‌های شرکت‌های آوای سلامت و سهامداری پالایشگاه نفت اصفهان توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شدند.

این افراد از مدیران سابق وزارت بهداشت بوده‌اند که پس از نشستن سعید نمکی برکرسی وزارت بهداشت برکنار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت آوای پردیس سلامت که در سال ۹۳ و در دوران وزارت قاضی زاده هاشمی تشکیل شد، سهامی خاص بود که از چند شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل شده بود و حدود ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز در این شرکت به عنوان سهام دار معرفی شده بودند.   در خصوص پالایشگاه نفت اصفهان نیز باید گفت که این پرونده از جنجالی‌ترین پرونده‌هایی بود که در دوران وزارت قاضی‌زاده هاشمی برای نخستین بار توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که پس از رسانه‌ای شدن این پرونده فشار و هجمه سنگینی از سوی وزیر وقت بهداشت و دولت تدبیر و امید به خبرگزاری فارس وارد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در ماه‌های قبل خبری مبنی بر مختومه شدن این پرونده منتشر شده بود اما ظاهرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اتهام نشر اکاذیب شکایت خود را از محمد مایلی کهن دنبال کرده و روز گذشته وکیل او در آخرین جلسه این محاکمه حضور پیدا کرد.

محمد مایلی کهن هم که دو روز پیش در مراسم همسر زنوزی شرکت کرده بود، در جلسه دیروز هم با یار همیشگی‌اش، نادر فریاد شیران در دادگاه حضور یافته بود.

امروز در جمع پرسپولیسی‌ها صحبت‌هایی درباره حکم دادگاه برگزار شده مطرح می‌شد اما با پیگیری خبرنگار "ورزش سه"، مطلع شدیم که هنوز حکمی از سوی دادگاه به سرمربی سابق تیم ملی ابلاغ نشده است و باید دید نظر دادگاه درباره این پرونده جنجالی فوتبالی چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند