Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@12:51:51 GMT

۳ مدیر سابق وزارت بهداشت بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۵۶۰

صراط:

3 تن از مدیران وزارت بهداشت به دلیل تخلفات پرونده‌های شرکت‌های آوای سلامت و سهامداری پالایشگاه نفت اصفهان توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش فارس این افراد از مدیران سابق وزارت بهداشت بوده‌اند که پس از نشستن سعید نمکی برکرسی وزارت بهداشت برکنار شده بودند.

شرکت آوای پردیس سلامت که در سال 93 و در دوران وزارت قاضی زاده هاشمی تشکیل شد،‌ سهامی خاص بود که از چند شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل شده بود و حدود ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز در این شرکت به عنوان سهام دار معرفی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص پالایشگاه نفت اصفهان نیز باید گفت که این پرونده‌ از جنجالی ترین پرونده هایی بود که در دوران وزارت قاضی‌زاده هاشمی برای نخستین بار توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که پس از رسانه ای شدن این پرونده فشار و هجمه سنگینی از سوی وزیر وقت بهداشت و دولت تدبیر و امید به خبرگزاری فارس وارد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازداشت مدیر وزرات بهداشت تخلفات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک

مجتبی مهترپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها ۱۰ واحد صنفی متخلف از قوانین و مقررات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و از این تعداد ۲ مورد نیز پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم و ۶۴ مورد اخطاریه‌های بهداشتی نیز صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک