Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی (اصلاح‌طلبان)  درباره استراتژی و راهبرد‌ رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: این‌که گفته می‌شود در چند سال گذشته جریان‌های سیاسی به‌ویژه اصلاح‌طلبان کارکرد خود را از دست داده‌اند بحث درستی است، در چند سال گذشته اصلاح‌طلبان تا حدود زیادی کارکرد اصلی خودشان را از دست داده‌اند و جذب سیستم موجود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-  وی تصریح کرد: ذات اصلاح‌طلبی این است که قدرت را برای اصلاح‌ می‌خواهد اما در شرایط فعلی برخی اصلاح‌طلبی را برای قدرت می‌خواهند که به‌نوعی جابه‌جایی در اهداف رخ داده است.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اهمیت موضوع شایسته‌سالاری تصریح کرد: باید افرادی را که در جامعه دارای مراتب علمی  و دانش بالا بوده و به‌دلیل برخی شرایط شناخته‌شده نیستند شناسایی و وارد چرخه مدیریتی کشور کنیم تا از طریق وارد کردن ایده جدید به سیستم مدیریتی کشور مشکلات فعلی را که اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است مرتفع کنیم.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با تأکید بر اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس، کاندیدایی می‌تواند اقبال بیشتری پیدا کند که برای حل مشکلات کشور راهکار و برنامه ارائه دهد، اضافه کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که باید برای غلبه بر مشکلات، همه وارد شوند، با حرف و شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد قطعاً مجلس کارآمد با شایسته‌سالاری و ایده‌محوری شکل می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جامعه انتخابات مجلس اصلاح طلبان جلودارزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است

به گزارش جماران؛ عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه؛ در نشست مجازی کلاب کافه خبر در اسپیس ایکس گفت: در حال حاضر و پس از فروکش کردن تنش ایران و اسراییل، پس از حمله به کنسولگری، زمان استفاده از ابزار سیاسی و دیپلماسی و به تعبیری موشک های دیپلماتیک برای تثبیت قدرت ایران است. مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

عراقچی گفت: باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا پس از حمله اسراییل به کنسولگری، ایران، صرفنظر کردن از تقابل را به توقف حمله به غزه کرده بود، خاطرنشان کرد:  از پشت صحنه خبر ندارم و اطلاعات من فقط رسانه ای است. اما درخواستی از طرف ایران قطعا وجود نداشته که توقف حمله به غزه  در مقابل عدم حمله ما اتفاق بیفتد.

این حرف ها بخشی از همان جنگ های روانی و رسانه ای است که آنان انجام دادند تا مانع حمله ایران شوند که موفق نشدند.

باز هم تاکید می کنم، مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری میشدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟