Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، مکس وردنبرگ که دانشجوی سال دوم دانشگاه سافولک است، در اوت ۲۰۱۰ نامه‌ای نوشت و آن را درون یک بطری شیشه‌ای گذاشت. بعد بطری را در شهر ساحلی راک‌پورت در لانگ بیچ (شمال بوستن) به دریا انداخت. ۹ سال از آن ماجرا می‌گذشت و مکس ۱۹ ساله تقریبا بطری را فراموش کرده بود اما هفته گذشته پیامی از پدرش دریافت کرد و به شدت غافلگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای وردنبرگ به پسرش پیام داده بود که فردی به نام «جی دوبوآ» روز ۱۰ اکتبر امسال بطری او را در ساحل اقیانوس اطلس در جنوب فرانسه پیدا کرده و به آن پاسخ داده است. مکس در نامه از علایق خود از جمله سیب، ساحل و فضای آزاد نوشته و از گیرنده احتمالی خواسته بود به آن جواب بدهد. یابنده فرانسوی هم چند جمله به انگلیسی نوشته و نقشه مسیر شش هزار کیلومتری بطری را هم در نامه خود آورده است.

وردنبرگ در نامه ۱۰ سالگی با خطی کودکانه از رنگ محبوب خود آبی و علاقه‌اش به حیوان‌ها و خودروها هم نوشته و حالا در دوران دانشجویی از اینکه کسی پس از ۹ ساله به آن نامه پاسخ داده، شگفتزده شده است.

کد خبر 462812 برچسب‌ها حوادث شیرین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • قانون نانوشته!
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد