Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پایان هفته دهم عملکرد تهاجمی تیم‌های لیگ برتر قابل نقد و بررسی است. تاریخ انتشار: 11:35 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۹۲۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در روزهای تعطیلی لیگ، زمان مناسبی برای بررسی عملکرد تیم‌ها به لحاظ آماری و فنی فرارسیده است.

تحول آبی 

استقلال بعد از شکست در دربی دچار شوکی مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاگردان استراماچونی ۲ گل وارد دروازه ذوب‌آهن کردند، به گل‌گهر ۲ گل زدند، ۴ گل وارد دروازه سایپا کردند، با نتیجه ۲ بر یک پارس را بردند و در بازی با تراکتورسازی و نفت آبادان به ترتیب ۴ و ۵ گل به ثمر رساندند. در سیستم استراماچونی، دیاباته و مهدی قائدی در کنار هم در خط حمله بازی می‌کنند که هرکدام موفق شده اند ۴ گل به نام خود ثبت کنند.

زوج قائدی - دیاباته

زوج تهاجمی استقلال با ۸ گل، بهترین زوج‌های خط حمله در لیگ نوزدهم است. در سوی دیگر هم شهریار مغانلو مهاجم پیکان با ۶ گل صدرنشین جدول آقای گل‌ها است. در کنار او هم فراز امامعلی بازی می‌کند که تا به حال ۴ گل زده و یک پاس‌گل هم به مغانلو داده است. تفاوت آن‌ها با زوج تهاجمی استقلال این است که امامعلی یکی از وینگر‌های پیکان است و مهاجم به شمار نمی‌رود.

سایر رقبا

در فولاد خوزستان، لوسیانو پریرا تنها یک گل به ثمر رسانده است. در تراکتور، ساسان انصاری ۳ گل، محمدرضا آزادی ۲ گل و فورچونه با یک گل حضور دارند. در سپاهان، کی‌روش استنلی ۳ گل زده و محبی، قربانی و شهباززاده حضور دارند که همگی ۲ گل زدند. رحمان جعفری مهاجم نساجی ۲ گل زده و یک پاس‌گل داده است. زوج او، علی شجاعی وینگر راست این تیم هم ۳ گل زده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان مهدی قائدی دیاباته زوج خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که وزارت دفاع این کشور تصمیم گرفته مرکز تحقیقات و تولید پهپادها و سامانه های خودکار ایجاد کند.

براساس بیانیه‌ای که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده، شویگو امروز از میدان آموزش نظامی در حومه مسکو بازدید کرد و در آنجا در جریان اجرای دستورالعمل‌های فرماندهی برای توسعه هواپیماهای بدون سرنشین و سلاح‌های کوچک با در نظر گرفتن تجربه عملیات نظامی ویژه قرار گرفت.

در این بیانیه همچنین آمده که «شویگو از انواع هواپیماهای بدون سرنشین با محموله بین ۱۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم از جمله یک هواپیمای تهاجمی کوادکوپتر مجهز به آخرین فناوری برای استفاده از انواع مهمات بسته به وظایف محوله بازدید کرد.

شویگو نیز در این بازدید گفت: وزارت دفاع روسیه تصمیم گرفته یک مرکز تحقیقاتی و تولیدی برای پهپادها و سامانه‌های خودکار ایجاد کند. مرکزی که ایجاد خواهد شد به عنوان انجمنی برای مؤسسات و آزمایشگاه‌های مختلف در این زمینه عمل خواهد کرد که درگیر توسعه و تولید تسلیحات پیشرفته هستند.

شویگو در ادامه افزود که «گروه‌های تهاجمی باید به این نوع سلاح‌ها مجهز شوند تا به طور مؤثر پهپادهای دشمن را منهدم کنند.»

کد خبر 6083517

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند