Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:41:52 GMT

کاهش 6 درصدی میزان مرگ و میر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۷۶۵

کاهش 6 درصدی میزان مرگ و میر در سیستان و بلوچستان

راحت دهمرده با اشاره به کاهش 6 درصدی میزان مرگ و میر در سیستان و بلوچستان از فوت 7هزار و 156 نفر در 7 ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا راحت دهمرده در گفت وگو با عصرهامون، گفت: از ابتدای سال تا کنون میزان مرگ و میر در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 6 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: 7هزار و 617 نفر تا پایان مهرماه سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان فوت کردند که این آمار با کاهش در مدت مشابه امسال به 7هزار و 156 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: بیماری های قلبی و عروقی، حوادث غیرعمدی، علائم و حالات بد تعریف شده و مبهم سه علت عمده فوت مردم استان سیستان و بلوچستان در 7 ماه نخست امسال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به میزان وفات در 7 ماه ابتدایی امسال، تصریح کرد: 3 هزار و 814 مورد فوت شهری و 3هزار و 342 مورد فوت روستایی در استان ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افراد فوت شده در استان  در این مدت، 4هزار و 169 نفر را مردان و 2 هزار و 984 نفر را نیز زنان تشکیل می دهند.

مدیرکل ثبت احوال استان یادآور شد: شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، چابهار و زابل به ترتیب با هزار و 836، 696، 638 و 562 مورد فوت در این مدت بیشترین میزان مرگ و میر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عراقی زاده، ظهر چهارشنبه گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی استان کرمان در ایستگاه‌های توتوییه (از توابع بخش پاریز شهرستان سیرجان) ۲۸ میلیمتر، دهج (از توابع شهربابک) و کمسرخ (روستایی از توابع بخش راین) ۲۶ میلیمتر، بهادرآباد (از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب) ۲۵.۵ میلیمتر بوده است.

وی افزود: همچنین میزان بارندگی در باغ خوش (روستایی در دهستان سعادت‌آباد از توابع بخش پاریز) ۲۵ میلیمتر و بیدستان (روستایی از توابع خبر شهرستان بافت) ۲۳ میلیمتر بوده است.

کد خبر 6081096

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور