Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:45:40 GMT

نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۷۸۰۵

نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ انتخاب شد

دبیرکل مجمع دانشجویان و دانش آموختگان استان گلستان برای دوره ای ۲ ساله به عنوان نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، پس از به حدنصاب نرسیدن و تعویق انتخابات دبیران کل احزاب استانی در دوم آبان ماه، دور دوم جلسه دبیران کل احزاب استانی برای انتخاب یک نماینده برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی صبح امروز -سه شنبه- با حضور حمید ملانوری شمسی مدیر کل سیاسی وزارت کشور و رمضان رنجبر نماینده رئیس قوه قضاییه در وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که بدون در نظر گرفتن  حدنصاب برگزار شد ۱۶ تن از دبیران کل استانی (از میان ۳۳ حزب مجوزدار) حضور داشتند که  محمدعلی تبرایی دبیرکل مجمع دانشجویان و دانش آموختگان استان گلستان، با کسب ۱۴ رای اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین بار دیگر به عنوان نماینده تشکلهای استانی در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب گردید و سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت با ۲ رای دوم شد. ابراهیم فتاحی دبیرکل مجمع اصلاح طلبان استان کرمانشاه رای به دست نیاورد و سهیلا حاجتی مدارایی دبیر کل مشارکت های مردمی استان گیلان به نفع تبرایی انصراف داد.

همچنین قرار است انتخابات دبیران کل احزاب ملی برای تعیین یک نماینده جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ عصر امروز برگزار شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 396517

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت کشور ماده 10 احزاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد