Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران درباره مقابله با جنگ سایبری آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: در سال گذشته آمریکا مدعی بود که حملات سایبری جنگی در کلاس استاکس نت انجام داده است.

وی ادامه داد: سپر دفاعی کشور این حملات را کشف، کنترل و متوقف کرد و این حملات هیچ اثری بر سیستم ما نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حملات صورت گرفت ولی کنترل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خبر حملات سایبری به زیرساخت های نفتی ایران توسط آمریکا پس از ساقط شدن پهپاد این کشور صحت دارد، گفت: این حملات انجام شده ولی اثری بر زیرساخت های ما نداشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار جلالی پدافند غیرعامل حملات سایبری سپر دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد؛ نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

 

دیگر خبرها

  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد