Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:41:44 GMT

رنجبرزاده: «مستقلین»، مجلس را ضعیف کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۰۱۴

 علی اکبر رنجبرزاده ضمن انتقاد از سه فراکسیونی بودن مجلس دهم، گفت: به اعتقاد بنده بهتر است که مجلس صرفا متشکل از دو جریان سیاسی باشد تا جریان اکثریت و اقلیت مشخص شود.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به اینکه همواره یا جریان اصلاح‌طلب و یا جریان اصولگرا اکثریت مجلس را در اختیار داشته‌اند، متذکر شد: تقسیم شدن مجلس به سه فراکسیون سیاسی باعث شده است که هیچ اطمینانی از روند وضع قوانین و مسائل حائز اهمیت وجود نداشته باشد و همه این مسائل در صحن مجلس مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه فراکسیونی شدن مجلس نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه عاملی بازدارنده بود و منجر به تضعیف مجلس شد، تصریح کرد: در مجلس دهم پراکندگی و تشتت آرا به  شدت وجود داشت و نتیجه هیچ طرح، لایحه، طرح سوال و حتی استیضاحی از قبل قابل پیش‌بینی نبود و همه مسائل در صحن علنی مجلس مشخص می‌شد.

رنجبرزاده با بیان اینکه بنده مخالف جدی تشکیل فراکسیون مستقلین مجلس هستم، افزود: نمایندگان یا اصولگرا  و یا اصلاح‌طلب هستند و تشکیل فراکسیون سوم در مجلس هیچ معنایی ندارد.

وی تصریح کرد: البته تشکیل چند زیرفراکسیون ذیل فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ایرادی ندارد اما مشروط به اینکه در تصمیم گیری‌ها با یکدیگر متحد و هماهنگ باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده بعید می‌دانم که مجلس یازدهم سه فراکسیونی باشد چرا که سه فراکسیونی بودن عامل تضعیف مجلس است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیسه مجلس شورای صحن علنی مجلس اصولگرایان مجلس شورای اسلامی مجلس مستقلین رنجبرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف

به گزارش قدس آنلاین، مجیب حسنی  اظهار کرد: در حوزه‌ی راه مسیرهای مهم شامل راه نیکشهر به بنت، بنت به دستگرد و توتان و مهمدان و چاهان به زرآباد مسدود است.

وی بیان کرد: در حوزه برق شبکه فشار متوسط پایدار است و شکستگی ۲ اصله پایه فشار ضعیف و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف، سه مورد کابل زدگی، ۲ مورد سوختن تابلوی برق در پی بارندگی ها بوده است.

وی گفت: در حال حاضر شبکه پایدار و خاموشی تحت کنترل است و تلاش برای رفع خاموشی ها در حال انجام است.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: هم اکنون برق ۱۲ روستای این شهرستان شامل کوراندپ، منطقه سرگوست بنت، روفنان و گیمک، احمداباد، کوراندپ، ترانی، چاکری کچ، بنگلی سول، هادرت، ریکو، گجویی و منه قطع است.

حسنی تصریح کرد: متاسفانه راه مسدود و محور باز نیست و امکان بررسی و بازدید خط در حال حاضر ممکن نیست و نیروهای برق در بنت منتظر باز شدن راه هستند تا خاموشی را برطرف و روستاها را برقدار کنند.

وی گفت: روستای دستگرد تاکنون بیش از ۹۰ میلیمتر باران بیشترین بارش را داشته و شهر نیکشهر هم بیش از ۵۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: با شدت یافتن بارش ها سد خیرآباد نیکشهر برای دومین بار در ۲ ماه اخیر سر ریز شده است.

وی گفت: با وجود صدور اخطاریه ها و توصیه به انتقال مادران باردار به نزدیکترین مراکز درمانی متاسفانه طی روز گذشته ۶ مادر باردار در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای مردمی و امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • استان مرکزی در انتظار رگبارهای پراکنده
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • پیش‌بینی وقوع رگبارهای پراکنده
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف