Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت که گل‌گهر را در بازی روز جمعه دست‌کم نخواهند گرفت. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل گل‌گهر که قرار است روز جمعه برگزار شود، گفت: در این بازی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی هم سه امتیاز گرفتیم ولی ارزش پیروزی برابر پارس‌جنوبی زمانی بیشتر می‌شود که گل‌گهر را هم شکست دهیم و جایگاه خودمان را در بین مدعیان محکم‌تر کنیم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها شانس برد شهر خودرو را در این بازی زیاد می‌دانند، عنوان کرد: در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، فوتبال خیلی بی‌رحم است و نباید گل‌گهر را دست‌کم بگیریم. بازی آسانی در پیش نداریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

صادقی که در بازی با پارس‌جنوبی روی تک گل شهر خودرو نقش مستقیم داشت و پاس گل داد، در ارتباط با شرایط خودش در این فصل گفت: خدا را شکر شرایط من هفته به هفته بهتر شد و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. همیشه در زمین مسابقه نهایت تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با اینکه برخی معتقدند این تیم با توجه به کمبود ستاره‌ها نسبت به تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال، شانس کمتری برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: تیم خوبی داریم و بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند به تیم کمک می‌کنند. در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و تیم بودن مهمتر است. صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است و ما می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم.

مهربان: از فرصت گل‌محمدی به بهترین شکل استفاده کردم/ تمام تیم‌ها در مشهد جلوی ما دفاع می‌کنند

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است