Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: فقط پلیس و دستگاه قضایی در این طرح پای کار هستند و دستگاه‌های دیگر در جمع‌آوری معتادان متجاهر همراهی نمی‌کنند. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایش کشفیات طرح ظفر2 "طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موارد مخدر در پایتخت" با اشاره به انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر، اظهار کرد: اعضای این باد با شگردهای خاص اقدام به قاچاق موارد مخدر می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به کشف یک تن و 307 کیلوگرم مواد مخدر از اعضای این باند گفت: قاچاقچیان در قالب سنگ گرانیت در حال انتقال مواد مخدر از استان فارس به تهران بودند.

این مقام انتظامی افزود: مرحله دوم طرح ظفر با اقدام اطلاعاتی و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از یک ماه کار اطلاعاتی و با هماهنگی دستگاه قضا به اجرا درآمد و در این طرح با 200 حکم قضایی به 200 مورد فروشندگان مواد مخدر وارد شدیم که نتیجه آن بازداشت 270 خرده‌فروش، کشف 300 کیلو موارد مخدر و جمع‌آوری 900 معتاد متجاهر بلامکان بود که در پاره‌ای از موارد در توزیع مواد مخدر نیز همراهی داشتند.

به گفته رحیمی حدود 15 منزل در طرح فتح 2 شناسایی شده و در شرف پلمب قرار دارد.

وی یادآور شد: پس از آغاز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و بازداشت فروشندگان مواد مخدر در مناطقی همچون شوش، مولوی، هرندی، فرحزاد و سایر مناطق پایتخت، این افراد به منازل دیگری در سایر مناطق تهران کوچ کردند اما با آنها با قدرت در هر جایی که باشند برخورد می‌کنیم.

* کشف 500 کیلو قرص متادون در طرح ظفر2

این مقام انتظامی همچنین از توقیف 11 دستگاه خودرو،  کشف 500 کیلو قرض متادون و 155 فقره انواع و اقسام ادوات توزیع و فروش مواد مخدر در طرح مذکور خبر داد.

رحیمی با اعلام خبر انهدام یک باند تهیه و توزیع ماده مخدر گُل در طرح ظفر 2 در این رابطه اظهار کرد: یک باند که تمام مراحل تهیه بذر، تولید و برداشت موارد مخدر گُل را در یک گلخانه در غرب تهران انجام می‌دادند، طی طرح ظفر2 شناسایی و 4 نفر از اعضای این باند بازداشت شدند.

* انهدام باند پرورش مخدر گُل

رئیس پلیس تهران افزود: این افراد بذرها را از کشورهای اروپایی به صورت قاچاق وارد تهران کرده و حتی بذرها را طوری دستکاری کرده و تغییر داده بودند که میزان ماده مخدر تولید شده بسیار بالا رود.

این مقام انتظامی با انتقاد از همکاری سایر دستگاه‌ها در جمع‌آوری معتادان متجاهر، متذکر شد: فقط پلیس و دستگاه قضایی در این طرح پای کار هستند و دستگاه‌های دیگر در جمع‌آوری معتادان متجاهر همراهی نمی‌کنند.

* کشف 15 تن مواد مخدر در تهران بزرگ

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به کشف 15 تن مواد مخدر از ابتدای سالجاری در پایتخت، از افزایش 42 درصدی کشف موارد مخدر در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

دولت به تنهایی قادر به مبارزه با موادمخدر نیستفیلم/ لحظه غافلگیری فروشنده موادمخدر در عملیات شبانه پلیس تهرانسهم 90 درصدی ایران در کشفیات جهانی تریاک/ سنگ‌اندازی کشورهای اروپایی در راه مبارزه با موادمخدر

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده