Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

256 256

کد خبر 1320238.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران عراق بازیگران سینما و تلویزیون ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدابنده‌لو یکی از معدود فوتبالیست‌های مطرحی است که در سالیان گذشته هیچ‌وقت علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده؛ قصه علنی شدن علاقه او به پرسپولیس به سال‌ها قبل برمی‌گردد؛ جایی که بعد از دربی معروف که با هت‌تریک ایمون زاید همراه شد، او در دوران نوجوانی  روبه‌روی دوربین برنامه نود ایستاد و در حالی که بعد از دو بر صفر شدن بازی به سود استقلال در حال ترک ورزشگاه بود، به گلایه از عملکرد تیم محبوبش پرداخت.

خدابنده‌لو در آن ویدئو صورت خود را با رنگ قرمز کرده و پرچمی روی دوش داشت؛ سال‌ها بعد با گسترده شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این ویدئو ناگهان وایرال و مشخص شد که نوجوان شاکی از عملکرد تیمش در 70 دقیقه اول آن دربی کسی نیست جز خدابنده‌لو بازیکن وقت پیکان تهران!

از آن زمان به بعد خدابنده‌لو هیچ‌وقت علاقه‌اش به پرسپولیس را کتمان نکرد و تقریبا در همه پنجره‌های نقل و انتقالات علاقه‌اش به سرخ‌پوشان را نشان داد. در نهایت او در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری به آرزوی دیرین خود رسید. تا جایی که در مصاحبه امروز خود با برنامه نوروز فوتبالی وقتی با سوال مهدی توتونچی مبنی بر اینکه «بهترین لحظه‌ای که در پرسپولیس تجربه کرده، کدام است؟» مواجه شد ، اینطور پاسخ داد: «قطعا آمدم به پرسپولیس؛ آمدم به تیم طولانی شد، 40، 50 روز زنگ می‌زدم و پیگیری می‌کردم تا رضایت بگیرم. در همین دوران مس رفسنجان سه سرمربی عوض کرد و در نهایت به این آرزو رسیدم.»

ویدئو: 328291

هافبک سرخ‌های پایتخت در مصاحبه امروز خود درباره آن مصاحبه با دوربین برنامه نود که 12 سال پیش صورت گرفته بود هم صحبت کرد: «من آن زمان خیلی استادیوم می‌رفتم، کار خدا بود که دوربین آمد و با من مصاحبه گرفت. خیلی از فوتبالیست‌ها به تیمی علاقه دارند و استادیوم می‌رفتند اما فیلم و عکسی از آنها نیست.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «یادم هست دقیقه 70 بازی بود؛ دو بر صفر عقب افتاده بودیم و از شدت سرمای هوا بیرون آمدیم و به سمت منزل رفتیم. بیرون از استادیوم یکسری گفتند پرسپولیس بازی را 3 بر 2 برده، باور نکردیم. رسیدیم به میدان آزادی فهمیدیم که واقعا 3 بر 2 پیروز شده است! همانجا به سرم زدم و گفتم چه بازی ای را از دست دادیم!»

خدابنده‌لو افزود: « دوشنبه شب برنامه نود پخش شد و خودم هم گوشی نداشتم. به برادرانم زنگ می‌زدند و می گفتند محمد با تلویزیون مصاحبه کرده است! از آرشیو در آوردیم و نگاه کردیم.»

این بازیکن آینده‌دار در پاسخ به سوال محمد میر دیگر مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کرد این مصاحبه بعدا برایش دردسر شود، گفت: «آن زمان به این چیزها فکر نمی‌کردم. چون در پایه‌ها توپ می‌زدم و اصلا به اینکه شاید یکروز به استقلال بروم، فکر نمی‌کردم. حتی بعدها پیشنهاد هم از استقلال آمد اما هدفم این بود به پرسپولیس بروم. حتی برهه‌ای که به گل‌گهر رفتم، برخی گفتند به خاطر پول رفته‌ای. همان زمان قبل از آنکه ساپینتو بیاید، مدیران استقلال به من پیشنهادی دوبرابر گل‌گهر دادند، اما نرفتم. 12 میلیارد آن سال از استقلال پیشنهاد داشتم، اما به گل‌گهر رفتم. من رقمی 5، 6 میلیارد پول گرفتم اما به استقلال نرفتم.»

ویدئو: 328296

خدابنده‌لو در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر پول گرفته ، افزود: «4 میلیارد تومان».

هافبک 24 ساله پرسپولیس در گفت و گوی امروز جزییات بیشتری هم از داستان های پیچیده انتقالش از مس رفسنجان را نیز بر زبان آورد و بی‌پرده از اعداد مورد مذاکره برای پول رضایتنامه حرف زد.

خدابنده‌لو گفت: «از آقای پروین جا دارد تشکر کنم. بار اول که بحث جدایی ام را از مس رفسنجان مطرح کردم، مدیران باشگاه درخواست 15 میلیارد تومان داشتند. جا دارد از علی آقا پروین تشکر کنم. آقای درویش از ایشان خواسته بودند تا با مدیرعامل مس رفسنجان زنگ بزند. یک تماس علی آقا 5 میلیارد ارزش داشت و مدیران مس رقم را تا 10 میلیارد پایین آوردند! بخشی از مبلغ را هم باید از پولی که گرفته بودم بدهم و در نهایت تخفیف دادند و انتقالم نهایی شد.»

با همه این اتفاقات خدابنده‌لو به آرزوی دیرین خود رسیده است؛ او از اینکه در جمع سرخ‌ها حضور دارد، لذت می‌برد و این را می‌شود از حال خوبش و ذوقی که برای بیان اتفاقات در انتقال به پرسپولیس را دارد، متوجه شد. این جملات خدابنده‌لو را بخوانید: «در پرسپولیس صفا و صمیمیت وجود دارد؛ بزرگان تیم به من و جوان‌های دیگر کمک می‌کنند. اوسمار هم مربی خوبی است. او اگر تیم را امسال قهرمان کند، سال بعد حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. ایده های خوبی هم دارد.»

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!