Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی محمد خسروی امروز سه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل در محل فرمانداری بروجرد اظهار داشت: به دنبال تشکیل کمیته انرژی و آب، به تمامی صنایع و مراکز تولیدی و مولد و حساس شهرستان برای مولد برق نامه ارسال شده است.

وی افزود: قطع برق برای واحد‌های تولیدی و صنایع مشکلاتی به بار خواهد آورد که تلاش کردیم ۳۰ نانوایی سطح شهر به موتور برق مجهز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه توزیع برق بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر ۴ جایگاه سوخت مجهز به موتور برق بوده، اما جایگاه‌های «سی ان جی» از این موضوع برخوردار نیستند.

خسروی ادامه داد: همه بیمارستان‌های بروجرد و ایستگاه‌های پمپاژ به موتور برق و ژنراتور تجهیز شده اند.

وی بیان داشت: کل شبکه فشار ضعیف شهرستان به کابل خود نگه دار تبدیل شده که در مقابل شرایط ناپایدار جوی و ... در این راستا مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر شبکه توزیع برق بروجرد با بیان اینکه در سال جاری ۴ فیدر در شهرستان اضافه کرده ایم، ادامه داد: در نظر داریم تا پایان امسال ۳ فیدر دیگر نیز اضافه شود.

خسروی گفت: همچنین یک نیروگاه هفت مگاواتی در جاده خرم آباد نصب شده که به زودی وارد مدار خواهد شد.

به گفته وی، تا کنون برای ۱۰ خانوار بروجردی نیروگاه خورشیدی نصب شده است.

انتهای پیام/د

تبدیل شبکه فشار ضعیف بروجرد به کابل خود نگه‌دار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود

مصطفی پوردهقان نماینده منتخب مردم اردکان در دیدار مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به موقعیت جفرافیایی شهرستان اردکان و اهمیت آن در حوزۀ پدافندی، بر لزوم تکمیل زیرساخت‌ها و توسعۀ شبکۀ خون‌رسانی در شهرستان تأکید کرد.

او افزود: اردکان می‌تواند به مرکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خونی تبدیل شود و آمادگی داریم تا با حمایت‌های قانونی لازم، ایجاد این مراکز را که عموماً در درمان بیماری‌هایی نظیر هموفیلی و تالاسمی کاربرد دارند؛ آغاز نماییم.

در ابتدای این نشست، دکتر سید محمد آقایی میبدی به ارائۀ گزارشی از اقدامات انتقال خون استان و وضعیت موجود در این حوزه پرداخت.

خون اهدایی به سه فرآورده پلاسما، پلاکت و گلبول قرمز تبدیل می‌شود و یک واحد خونی می‌تواند پاسخگوی نیاز به سه بیمار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در بروجرد ایجاد می‌شود
  • سرنوشت حساب افراد در شبکه‌های اجتماعی پس از مرگ آنها چیست؟
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را درهم خواهد شکست