Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین زرگوشی روز سه شنبه از افزایش ۱۵ درصدی تولید میعانات گازی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تولید گوگرد نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: به لحاظ کیفی نیز پس از سال ها میانگین مرکاپتان گاز تزریقی به خط سراسری بهبود یافته است و انتظار می رود میزان افزایش تولید گاز مایع خام ( LPG) نیز متناسب با افزایش گاز تولیدی و با نوید دریافت خوراک قریب الوقوع از سوی پتروشیمی ایلام، نیز بسیار چشمگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این پالایشگاه به ظرفیت طراحی اولیه دست یافته است، افزود: با نصب مبدل حرارتی پیچیده کلدباکس که شامل چندین جریان ورودی و خروجی با تبادل حرارت همزمان همراه با تغییر فاز است،  همچنین ریبویلر برج دی متانایزر و نیز یک مبدل حرارتی پشتیبان از نوع پوسته لوله با تکنولوژی Tube Insert ساخت داخل، بهبود عملکرد قابل توجهی در  واحد استحصال  اتان حاصل شده که این مهم تاثیر بسیار خوبی در ارتقا کمی و کیفی محصولات و تولیدات پالایشگاه گاز ایلام داشته است.

ظرفیت اسمی پالایشگاه گاز ایلام ۶.۸ میلیون متر مکعب در روز است که خوراک آن از مخزن گازی تنگ بیجار واقع در استان ایلام به فاصله ۴۰ کیلومتری پالایشگاه تامین می شود.

شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی استان ایلام و استان های غربی کشور و همچنین تامین خوراک پتروشیمی ایلام و تقویت فشار گاز غرب کشور در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان ایلام و ۱۲ کیلومتری غرب بخش چوار به دست متخصصین جوان ایرانی راه اندازی شده و در حال بهره برداری است.

46

کد خبر 1320280

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گاز اوپک گازی استان ایلام حسن روحانی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود ۲۶۰ هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به کجا رسید؟

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام ۲۰ میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227188 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • کاشت پسته سهم ۵۰ درصدی در کشاورزی «رشتخوار» خراسان رضوی دارد
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی