Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@21:28:08 GMT

۳ بازیکن در لیست سیاه کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۲۶۳

۳ بازیکن در لیست سیاه کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه خواست تا علاوه بر جذب یک مهاجم اقدام به خرید هافبک نفوذی کند.

به گزارش جنوب نیوز، باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اقدام به جذب محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، جونیور براندائو کرده بود قصد دارد در تعطیلات زمستانی نیز لیست بازیکنان خود را با ورود دو بازیکن و جدایی احتمالی سه بازیکن دستخوش تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: آقای کالدرون از ما خواسته تا علاوه بر جذب مهاجم به فکر خرید هافبک نفوذی باشیم تا بتوانیم قدرت تهاجمی بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه جدایی جونیور برانداو را منوط به توافق با این بازیکن دانسته است اما باید خروج مهاجم برزیلی نا کارآمد سرخ ها در تعطیلات زمستانی را قطعی بدانیم. مهاجمی گرانقیمت که تا کنون نتوانسته است گلی برای پرسپولیس به ثمر برساند تا کالدرون نیز پشت او را خالی کند و علاقه ای به استفاده از خرید خود نداشته باشد.

جذب قطعی دو بازیکن در حالی مطرح شده است که کالدرون علاوه بر جونیور، قلم قرمز خود را روی اسم دو بازیکن دیگر تیمش نیز کشیده است و می خواهد آنها را نیز از لیست خرید پرسپولیس کنار بگذارد.

سرمربی آرژانتینی سرخ ها که در ابتدای فصل با قرار دادن سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست خروج سرخ ها همه را شوکه کرد می خواهد دو بازیکن خط دفاعی و میانی پرسپولیس را کنار بگذارد.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به کنار گذاشتن این دو بازیکن که تجربه زیادی نیز در پیراهن پرسپولیس دارند چه خواهد بود.

ضمن اینکه تعداد بازیکن ناراضی در جمع سرخپوشان پایتخت کم نیست و بعید نیست شاکیان نیز در انتهای نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تصمیم به ترک پرسپولیس بگیرند تا کمتر نیمکت نشین شوند.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه