Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد کرمانشاه، جلسه شورای باشگاه پژوهشگران جوان استان در راستای فعالیت های صورت گرفته توسط اعضای این باشگاه در سطح استان همچنین ارائه گزارشی از برنامه ها، فعالیت ها و به خصوص هماهنگی برگزاری نشست راهبری پژوهشی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرمانشاه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید فعلی رئیس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های باشگاه در استان گفت: از مهمترین فعالیت های باشگاه در استان می توان به برگزاری دو سمینار تخصصی، دو بازدید علمی پژوهشی از مراکز روانشناختی و پارک علم و فناوری، برگزاری نمایشگاه دستاورد های اعضا و برگزاری شش کارگاه تخصصی آموزشی است.

وی در ادامه افزود: از دیگر فعالیت باشگاه های استان می توان به ارائه سه طرح، دریافت 33 مورد تسهیلات جهت 26 نفر از اعضای باشگاه و ارائه 33 مقاله ISIWOS، و سه کنفرانس علمی پژوهشی اشاره کرد.

فعلی فعالیت شاخص باشگاه ها و انجمن های استان کرمانشاه را همکاری در برگزاری نخستین رویداد استارت آپی SME های استان کرمانشاه و عضویت باشگاه در مرکز استارت آپ استان عنوان کرد.

قابل ذکر است فرید رزازی معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان در ستاد مرکزی، علیرضا زیگلری مدیر کل هدایت و توانمند سازی دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان در ستاد مرکزی و محمد مهدی جوکار از اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مدیر کل هدایت و توانمند سازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان در ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میهمان و ناظر در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار