Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: بیش از ۵۳۰ تن موادمخدر کشف شد و ببش از ۷۰ درصد کشفیات در استان‌های شرقی کشور انجام شده است.

وی افزود: امسال در جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی انجام شده و در امر برخورد با قاچاقچیان در پایتخت جهش قابل توجهی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک‌های پایتخت همه روزه در رصد پلیس مبارزه با موادمخدر است.

سردار زاهدیان گفت: اقدامات ما در مرز‌ها تقویت شده و در هفته گذشته بیش از ۶ تن موادمخدر در منطقه هنگ مرزی سراوان و ۲ نیم تن موادمخدر در هنگ مرزی میرجاوه کشف شد که با هماهنگی مراجع قضایی و مرزبانی این کشفیات انجام شد و عوامل قاچاق هم دستگیر شدند.

وی به قاچاقچیان هشدار داد و گفت: پلیس با تشدید اقدامات خود بر شبکه‌های قاچاق موادمخدر متمرکز است و قبل از قرار گرفتن پیگرد پلیسی خود کار خلاف را کنار بگذارند و مانند شهروندان دیگر کشور به زندگی خودبپردازند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: در سال ۲۰۰۱، ۱۸۵ تن تولید مواد مخدر بوده و امروز به بیش از ۲۰۰ تن رسیده، مقامات کشور‌های دیگر این را باید در نظر داشته باشند اگر این مواد در نقطه تولید مواد اقدامی نشود آن وقت باید آن ها را در جیب جوانان اروپایی کشف کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

کد خبر 6083794 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است