Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@02:12:30 GMT

3خودرو جایگزین 405 شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۳۵۳

معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از جایگزینی سه محصول رانا،‌ پارس و گروه سمند با خودروی پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس بنزینی خبر داد. ناطقان: به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، کیانوش پورمجیب در این باره افزود: با هماهنگی و توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران و ایران خودرو، خط تولید محصول پژو ۴۰۵ جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال.ایکس بنزینی در پایان خرداد ماه سال۹۹ متوقف خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ تعهدات این خودرو تا پایان تاریخ یاد شده، گفت: بعد از پایان خرداد ۹۹، محصول۴۰۵ جی.ال.ایکس دوگانه‌سوز طبق تقاضای تاکسیرانی، صرفا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تولید خواهد شد. این خودرو با توجه به قیمت مناسب، همواره مورد خواست رانندگان تاکسی بوده است.

پورمجیب با بیان اینکه محصول پژو ۴۰۵ مطابق با شاخص‌های آخرین ویرایش استاندارد ملی کشور است، علت توقف تولید آن را به روزرسانی تولیدات ایران خودرو دانست و اظهار کرد: خلاء ناشی از توقف این محصول خودرو جایگزین ۴۰۵ شد
خط تولید سواری

معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از جایگزینی سه محصول رانا،‌ پارس و گروه سمند با خودروی پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس بنزینی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، کیانوش پورمجیب در این باره افزود: با هماهنگی و توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران و ایران خودرو، خط تولید محصول پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس بنزینی در پایان خرداد ماه سال۹۹ متوقف خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ تعهدات این خودرو تا پایان تاریخ یاد شده، گفت: بعد از پایان خرداد ۹۹، محصول۴۰۵ جی.ال.ایکس دوگانه‌سوز طبق تقاضای تاکسیرانی، صرفا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تولید خواهد شد. این خودرو با توجه به قیمت مناسب، همواره مورد خواست رانندگان تاکسی بوده است.

پورمجیب با بیان اینکه محصول پژو ۴۰۵ مطابق با شاخص‌های آخرین ویرایش استاندارد ملی کشور است، علت توقف تولید آن را به روزرسانی تولیدات ایران خودرو دانست و اظهار کرد: خلاء ناشی از توقف این محصول با خودروهای دیگری نظیر خانواده سمند، پارس و رانا جبران خواهد شد. با خودروهای دیگری نظیر خانواده سمند، پارس و رانا جبران خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: خودرو ، جایگزین ، پژو405

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خودرو جایگزین پژو405

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان