Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:27:23 GMT

یک نیم‌فصل دشوار؛ فاصله کلوپ با قهرمانی تاریخی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۳۷۸

یک نیم‌فصل دشوار؛ فاصله کلوپ با قهرمانی تاریخی

با اینکه لیورپول با یک پیروزی مهم بر منچسترسیتی نشان داد عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده اما شکی نیست که کلوپ و تیمش در نیم‌فصل دوم کار راحتی در پیش نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که امسال تنها هدف و اولویت خود را قهرمانی در لیگ برتر تعریف کرده در مهمترین بازی نیم‌فصل اول موفق شد حریف اصلی‌اش منچسترسیتی را 3-1 شکست دهد و نشان دهد که مهمترین نامزد قهرمانی در فوتبال جزیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با وجود اینکه در حال حاضر لیورپول با هشت امتیاز اختلاف با تیم دوم صدرنشین مطلق است و با سیتی هم 9 امتیاز فاصله دارد ولی این احتمال که سیتی همچون لیورپول فصل گذشته در نیم‌فصل دوم خود را به مرسی‌سایدی‌ها نزدیک کند تا شاهد یک پایان دراماتیک و پرهیجان برای لیگ برتر باشیم از درصد بالایی برخوردار است.

 

 

لیورپول مدتها است که برای کسب نوزدهمین قهرمانی خود در انگلیس منتظر است. اولین قهرمانی بعد از 30 سال. اینکه تیمی مثل لیورپول به مدت سه دهه نتوانسته باشد قهرمان فوتبال باشگاهی انگلیس شود عجیب به نظر می‌رسد ولی واقعیت خودش را به همه تصورات تحمیل می‌کند و درد دوری از جام برای لیورپولی‌ها سال به سال سنگین‌تر شده است.

 

اما تنها عاملی که باعث شده خیلی‌ها از قهرمانی امسال لیورپول صحبت کنند پیروزی این تیم مقابل سیتی نبوده بلکه نوع عملکرد شاگردان کلوپ در فصل جاری و قدرت این تیم در بازی‌های مختلفش بوده. لیورپول در مقابل منچستریونایتد، استون‌ویلا و لسترسیتی بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته ولی حتی در شرایط دشوار نظم تیمی خود را حفظ کرده و در لحظات پایانی موفق به گلزنی و پیروزی شده است. تعداد بالای گلهای لیورپول در وقتهای تلف‌شده که در انگلیس به فرگی‌تایم معروف است حالا باعث شده بعضی‌ها از این دقایق به عنوان کلوپ‌تایم یاد کنند.

 

درست مثل تیم فرگوسن، لیورپول کلوپ هم حالا حتی وقتی بد بازی می‌کند برنده می‌شود. سبک مورد علاقه یورگن کلوپ که در آن بازیکنانش از فضاهایی که هیچکس انتظارش را ندارند مثل تندر از راه رسیده و گلزنی می‌کنند سبکی است که در انگلیس به هوی‌متال فوتبال معروف شده و این سبکی است که انگلیسی‌ها به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. انگلیسی‌ها هیچ وقت نتوانسته‌اند دل‌شان را با سبک تیکی‌تاکای گواردیولا یا آرسن ونگر صاف کنند.

 

 

اما واقعیت این است که این روزها صحبت از قهرمانی لیورپول خیلی زود است. کلوپ و تیمش برای رسیدن به این هدف ابتدا باید از ماه دشوار دسامبر به سلامت عبور کنند. همان ماهی که سال گذشته باعث شد سیتی از لیورپول سبقت بگیرد. دوران کریسمس 2019 برای تیم کلوپ حتی از سال گذشته هم دشوارتر خواهد بود چرا که قهرمان اروپا باید علاوه بر بازی‌های داخلی انگلیس در جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کند.

 

البته شکی نیست که هواداران دوآتشه لیورپول از همین حالا رویای اولین قهرمانی تیم‌شان بعد از سی سال را می‌بینند ولی نباید فراموش کنیم که لیورپولی‌ها در سالهای 2009 و 2014 هم تا اواخر فصل مهمترین مدعی قهرمانی بودند ولی ناگهان کم آورده و جام قهرمانی را به دیگران تقدیم کردند. حتی نباید از فصل گذشته و بهار 2019 غافل شد، زمانی که لیورپولی‌ها با کسب امتیاز خارق‌العاده 97 در نهایت با اختلاف میلی‌میتری جلوی سیتی کم آورده و به نایب‌قهرمانی قناعت کردند.

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، روز چهارشنبه، هشدار داد که روز‌های دشوار در انتظار کشورش است و اشاره کرد که اخباری وجود دارد (او فاش نکرد) که منافع ملی حیاتی صربستان را تهدید می‌کند.

براساس گزارش عربی پست، ووچیچ در اظهاراتی عجیب در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت: در حال حاضر برای من دشوار است که بگویم در ۴۸ ساعت گذشته چه اخباری دریافت کرده ایم.

 بیانیه عجیب رئیس جمهور صربستان که در آن درباره چالش‌هایی پیش‌روی صربستان صحبت کرد، توضیحی به همراه نداشت.

او همچنین اعلام کرد که این خبر تهدیدی مستقیم برای منافع ملی حیاتی صربستان و مردم صربستان است. ووچیچ با بیان اینکه در روز‌های آتی مردم صربستان را از همه چالش‌هایی که در انتظارشان است مطلع خواهد کرد، افزود: سخت‌تر از همیشه خواهد بود.

بر اساس ادعا‌های مطرح شده، ووچیچ این بیانیه را پس از آن بیان کرد که نماینده عالی بوسنی و هرزگوین، کریستین اشمیت، اعلام کرد که تغییرات فنی در قانون انتخابات این کشور ایجاد کرده است.

 از سویی دیگر ووچیچ ممکن است اطلاعاتی در مورد پیوستن کوزوو به شورای اروپا دریافت کرده باشد. در همین راستا، میلوش وویویچ، وزیر دفاع صربستان، گفت که کوزوو امروز درخواست نامزدی خود را به شورای اروپا ارائه کرد و این موضوع را نقض قوانین بین المللی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • شرایط دشوار آوارگان فلسطینی