Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@05:46:22 GMT

بازداشت ۳ مدیر سابق وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۴۷۵

آفتاب‌‌نیوز :

۳ تن از مدیران وزارت بهداشت به دلیل تخلفات پرونده‌های شرکت‌های آوای سلامت و سهامداری پالایشگاه نفت اصفهان توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شدند.

این افراد از مدیران سابق وزارت بهداشت بوده‌اند که پس از نشستن سعید نمکی برکرسی وزارت بهداشت برکنار شده بودند.

شرکت آوای پردیس سلامت که در سال ۹۳ و در دوران وزارت قاضی زاده هاشمی تشکیل شد، سهامی خاص بود که از چند شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل شده بود و حدود ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز در این شرکت به عنوان سهام دار معرفی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص پالایشگاه نفت اصفهان نیز باید گفت که این پرونده از جنجالی‌ترین پرونده‌هایی بود که در دوران وزارت قاضی‌زاده هاشمی برای نخستین بار توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که پس از رسانه‌ای شدن این پرونده فشار و هجمه سنگینی از سوی وزیر وقت بهداشت و دولت تدبیر و امید به خبرگزاری فارس وارد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت بهداشت بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند