Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، محمد جواد جمالی نماینده فسا و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارسینه، با قدردانی از اقدامات رئیسی، گفت: آقای رئیسی به بسیاری از قول‌هایی که در زمینه‌های مختلف داده بودند، عمل کردند. یکی از اقدامات ایشان که من تحسین می‌کنم این است که مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه و از افراد مقتدر این قوه شروع کردند و این موضوع را اعلام می‌کنند، که این موضوع بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: نکته دیگر اینکه ارتباط گیری رئیس قوه قضاییه با مردم بسیار مناسب بوده و پای درد دل مردم، فعالان اقتصادی، فعالان سیاسی، فراکسیون‌های مختلف مجلس و... نشسته اند و این موضوع حائز اهمیتی است.

جمالی ضمن قدردانی از رئیس قوه قضاییه به دلیل آزادی فعالین کارگری، اظهار کرد: آقای رئیسی مصر هستند که مراکز تولیدی تعطیل نشوند. ایشان برای کارآفرینان بسیار ارزش قائل هستند و کمک کردند که مشکلات اقتصادی گریبان کارخانه داران را نگیرد و آن‌ها به زندان نیفتند تا از این حیث برای کارگران مشکلی ایجاد نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از نظر حقوق عمومی هم آقای رئیسی تلاش‌هایی انجام دادند. اخیرا دیدم در دادگاه‌هایی که مربوط به مطبوعات است، تغییراتی دادند که هیات منصفه هم تاثیر گذار باشد که این موضوع بسیار مهم است. به طور کلی به نظر می‌رسد با اقداماتی که ایشان انجام می‌دهند به جریان اعتماد سازی در میان آحاد مردم اعم از مردم عادی، خبرنگاران، فعالین اقتصادی و ... کمک می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و مدعیان حقوق زنان و بشر در غزه رسوا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه دهم فروردین ماه در مصلای اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار داشت: تاریخ تا به امروز چنین جنایتی به خود ندیده بود که این چنین مردم مظلوم در غزه مورد ظلم استکبار قرار گیرند.

وی افزود: امروز آمریکا و مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان رسوا شدند زیرا بیش از ۳۲ هزار زن و بچه در غزه به شهادت رسیدند و امید است به زودی رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در این کشور رشد کردند اما سرمایه‌های خود را به خارج از کشور انتقال می‌دهند، خاطرنشان کرد: لازم است سرمایه‌گذاری در این کشور انجام شود تا موجب رونق تولید، اشتغال‌زایی و کاهش تورم شود.

حجت‌الاسلام میردامادی ادامه داد: اسلام در تمام امور مشارکت مردم را جزو عوامل موفقیت دانسته است ضمن اینکه امام (ره) نیز فرمودند با پشتیبانی این ملت، دولت تعیین می‌کنم و در روز دوازدهم فروردین هم این مردم بودند که علم اسلام را برفراشتند و موجب قدرت جمهوری اسلامی در مقابل کفر جهانی شد، امروز نیز تنها کشوری که با فریاد رسا اعلام می‌کند مرگ بر آمریکا، ایران است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت علی (ع) اولین مظلوم در جهان است، افزود: ابن ملجم کافر نبود بلکه شیعه بود اما دچار انحراف فکری شد و در جنگ صفین هنگامی که دشمن نتوانست در جنگ نظامی پیروز شود سعی بر شروع جنگ ترکیبی کرد؛ در این همکاری عمروعاص سعی کرد با قرآن سرنیزه کردن مردم را فریب دهند، درصورتی که حضرت علی (ع) فرمودند من قرآن ناطق هستم، اما کج فهمی و بی‌بصیرتی موجب شد حدود ۱۰ هزار نفر از خط ولایت و لشکر حضرت علی (ع) جدا شوند.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: امروز نیز شاهد این انحرافات در برخی افراد هستیم؛ امیدواریم خداوند به فرق شکافته حضرت علی (ع) ما را از کج فهمی مراقب کند.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به اهمیت شب قدر خاطرنشان کرد: قرآن در شب قدر نازل شده است، خداوند در این شب به پیامبر (ص) می‌فرماید فضیلت عبادت در این شب از سال‌ها عبادت بیشتر است، نباید در اعمال شب قدر کوتاهی کرد و مهم‌ترین عمل در این شب توبه از گناهان و توسل به قرآن کریم است؛ امیدواریم خداوند در این شب بصیرت، معرفت، بینش و آگاهی به عطا کند.

وی اظهار داشت: برادران و خواهران روزه‌دار را به تقوای الهی توصیه می‌کنم، زیرا فلسفه ماه رمضان و روزه‌داری تقوایی الهی است، در قرآن کریم آمده است ریشه تقوا مبارزه با نفس و تسلیم بندگی خداوند است، در ماه مبارک رمضان تمرین بندگی و مبارزه با نفس است و امیدواریم بتوانیم در تمام عمر تسلط بر نفس خود داشته باشیم.

کد خبر 6064769

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند
  • امروزه تاثیر رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است
  • آمریکا و مدعیان حقوق زنان و بشر در غزه رسوا شدند
  • بصیرت مردم و عملکرد مسئولان موجب بقای جمهوری اسلامی است
  • رئیسی در دیدار زیاد نخاله: بی‌عملی برخی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین، موجب تأسف است
  • توجه به صنایع‌دستی و گردشگری، نیاز امروز جامعه است
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم