Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:38:12 GMT

دستان بسته به روی صحنه رفت 

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۵۱۲

دستان بسته به روی صحنه رفت 

در اولین اجرا از سری اجراهای بخش رقابتی دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، تئاتر دستان بسته کاری از گروه تئاتر نخل شهرستان عنبرآباد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در اولین اجرا از سری اجراهای دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، تئاتر دستان بسته کاری از گروه تئاتر نخل شهرستان عنبرآباد به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تئاتر به نویسندگی محسن میرزایی و کارگردانی آقایان محسن میرزایی و شهرام محمد آبادی است که در آن به مسائل اجتماعی پرداخته شده است.
شایان ذکر است؛ هم زمان با اجرای تئاتر، آقایان امیر آتشانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون از تهران، امین سالاری بازیگر سینما، تئاتر و مدرس دانشگاه از هرمزگان و سلمان فارسی صالح زهی بازیگر سینما، تئاتر و مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان، اجراهای هر روز را داوری می کنند و پس از پایان هر اجرا، کارگاه نقد و بررسی توسط آقایان نظر احمدی، یوسف فاریابی و حجت خواجه انصاری از منتقدین تئاتر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد اصفهان اردبیل خبرگزاری شبستان وحدت رفسنجان شبستان یزد هفته کتاب و کتابخوانی جشنواره تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • شترسواری گلاره عباسی بازیگر در جنوب ایران (عکس)
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد