Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:38:26 GMT

کادر فنی بانوان میهمان ویلموتس (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۵۵۹

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان گفت: با توجه به اینکه تیم ها در سطح آسیا رشد خوبی دارند، نمی توان دیگر حریفی را دست کم گرفت.

به گزارش" ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون - سر مربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال گفت: تمرینات تیم عصر دیروز پایان یافت و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه از 24 آبانماه دور جدید تمرینات خود را از سر خواهند گرفت تا در رقابت های کافا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان نهایی را روز 28 آبانماه معرفی می کنیم. عملکرد بازیکنان در این اردو قابل قبول بود و تک تک بازیکنان برای اینکه در تیم ملی باشند سعی کردند بهترین تمرین را پشت سر بگذارند.

 

وی در خصوص شناخت از حریفان گفت: با توجه به اینکه تیم ها در سطح آسیا رشد خوبی دارند، نمی توان دیگر حریفی را دست کم گرفت. اکنون تیم ضعیف دیگر وجود ندارد. تمامی تیم ها مرتبا با توجه به برنامه ریزی که دارند سعی می کنند که روند رو به رشد داشته باشند. این تورنمنت با حضور تیم های ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان ترکمنستان و ایران برگزار می شود . معتقدم شرکت در این تورنمنت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و باعث می شود تا در یک مسابقه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم. تاکتیک ها و برنامه های تیمی خود را اجرا کنیم و ببینیم در کجاها ضعف داریم چه جاهایی باید بیشتر کار کنیم و برای برنامه ریزی های خود هوشمندانه تر و هدفمند تر عمل کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ادامه داد: سال قبل در این مسابقات شرکت کردیم و محدودیت سنی داشتیم. امسال چند هدف را دنبال می کنیم که اولین و مهم ترین هدفمان کسب تجربه برای بازیکنان جوان است . احتمالا از حضور ۵ بازیکن با تجربه از بزرگسال در این تیم استفاده می کنیم که همین امر می تواند قدرت تیم ما را در این بازی ها بیشتر کند و بازیکنان بزرگسال با استفاده از تجربیات و کیفیت شان میتوانند راهنما و پشتیبان خوبی برای جوانان باشند.

 

وی در پایان در خصوص حضور کادر فنی تیم زیر ۲۳ سال بانوان در تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: : حضورمان در تمرین باعث خوشحالی بود. باید تعاملات خود را با کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بیشتر کنیم و از تجربیات فنی مارک ویلموتس، سرمربی تیم استفاده کنیم. با فلسفه کاری وی بیشتر آشنا شویم و در برنامه کاری خود پیشرفت داشته باشیم. از لحاظ فکری و علمی بتوانیم پیشرفت کنیم تا تیم های بهتری را بسازیم و این امر زمانی میسر می شود که فعالیت های تمرینی و فلسفه کاری وی را از نزدیک بررسی کنیم. طرز فکر مربیان ملی با باشگاهی بسیار متفاوت است. مربیان ملی در مدت زمان کوتاه بازیکنان را در اختیار دارند و بدون شک نوع هدفمندی و برنامه ریزی آنها متفاوت است. امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا ما بتوانیم در مسیر رشد و گسترش ورزش بانوان از علم و تجربیات سرمربی تیم ملی فوتبال استفاده کنیم.

 

 

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد