Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارسینه ضمن تشکر از آیت الله رئیسی به دلیل آزادی فعالین کارگری، گفت: آقای رئیسی به قول‌هایی که دادند، عمل کردند. ایشان بارقه امیدی را در میان مردم ایجاد کردند. در همین راستا رئیس قوه قضاییه به علل تجمعات کارگری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: آقای رئیسی با افرادی که کارخانه‌ها را به قیمت پایین خریدند و به عمد کارخانه‌ها و کارگران را بدبخت کردند، برخورد می‌کنند. بسیاری از افرادی که کارخانه‌ها را می‌خریدند قصدشان این بود که زمین‌ها را تغییر کاربری بدهند یا اینکه وام بالا بگیرند. رئیس قوه قضاییه با معلول‌ها و علت‌ها و افرادی که در اوضاع کنونی کارگران دخیل بودند مانند پور حسینی و کارخانه دار‌ها برخورد می‌کنند.

این نماینده مجلس، ادامه داد: از سوی دیگر آقای رئیسی کارگرانی که چندین ماه حقوق دریافت نکردند و بازداشت بودند را آزاد کردند که این اقدام آقای رئیسی بسیار کاردرستی است. با اقدامات ایشان امید خوبی در میان مردم ایجاد شده و تمام قول‌هایی که از ایشان به یاد دارم را عملیاتی کردند. ما از آقای رئیسی تشکر می‌کنیم و اقدامات ایشان در قوه قضاییه بسیار قابل تحصین است.

ابوترابی با تاکید بر لزوم اجرای قانون جرم سیاسی، گفت: باید در خصوص زندانیان سیاسی تعریف حقوقی داشته باشیم. زندانی سیاسی کسی که نه از دید خبرنگاران و مردم، بلکه از دید قانون جرم سیاسی، مجرم باشد. در حال حاضر، چون طبق قانون جرم سیاسی، زندانی تفهیم اتهام شده‌ای نداریم نمی‌توانیم بگوییم که زندانی سیاسی داریم. چون علیرغم اینکه قانونی برای مجرمان سیاسی داریم، اما قضات، وکلا و دانشگاه‌های حقوقمان، دانش حقوقی موضوع جرایم سیاسی را ندارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه کارگران ابوترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیسی : موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است