Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اجرای دومین مرحله آزادسازی زندانیان غیرعمد از محل موقوفات و کمک خیرین همزمان با میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،«مجتبی عبداللهی»، از اجرای مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همت سازمان اوقاف و امور خیریه خبرداد و گفت: همزمان با میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع)، مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با همت سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران بیان کرد: در مرحله دوم همزمان با روز 17 ربیع‌الاول در استان تهران 2 میلیارد ریال از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های مردمی به این امر اختصاص پیدا می‌کند.

 

عبداللهی اضافه کرد: افرادی که در بین زندانیان انتخاب شدند، کسانی‌اند که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیرعمد، به خاطر مبلغی جزئی گرفتار زندان شدند و خانواده‌هایشان نیز با مشکلات مختلفی به‌خصوص مشکلات مالی مواجه بوده‌اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره امور زندان‌ها و در راستای تقویت کارکردهای وقف و امورخیریه و اموراجتماعی اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این طرح بنا است ظرفیت‌های مردمی در راستای محرومیت‌زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی به‌جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی گفت: بنابر اقدامات صورت گرفته این زندانیان از تاریخ 17 ربیع‌الاول آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان باز می گردند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت رفسنجان خبرگزاری شبستان استان بوشهر اصفهان اردبیل ولادت پیامبر اکرم ص آزادی زندانیان وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی