Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره جهان و المپیک با بیان این مطلب افزود: پس از اعلام خبر اعطای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به من، خبری از مراجع بین المللی، در خصوص چگونگی پس گرفتن مدال برنز و اهدای مدال طلا نشد و متاسفانه پیگیری‌ها را هم که در داخل کشور انجام دادم بی جواب ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینرو مجبور شدم خودم بطور مستقیم با اتحادیه جهانی کشتی مکاتبه کنم.

بیشتر بخوانید:فرنگی کاران ایران در جام جهانی تهران معرفی شدند

وی تصریح کرد: چند روزپیش به عنوان یکی از قهرمانان این رشته و عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی، مستقیماً طی نامه‌ای به نناد لالوویچ، از ایشان درخواست کردم که نحوه دریافت مدال طلای المپیک لندن را، به من اعلام کنند.

قاسمی خاطر نشان کرد: خیلی زود پاسخ دریافت کردم که این موضوع در حال گذراندن مراحل حقوقی و اداری اش هست، و پس از اتمام این مراحل، نحوه دریافت مدال طلا، به من اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یک سال قبل خیلی از کارشناسان کشتی مجتبی گلیج را به عنوان گزینه اصلی وزن 97 کیلوگرم برای گرفتن سهمیه و حضور در المپیک معرفی می کردند. این کشتی گیر مازندرانی که در دو سال اخیر کشتی های خوبی در مسابقات جهانی گرفت و یک مدال برنز هم کسب کرد، به خاطر یک مصدومیت بدموقع از چرخه انتخابی تیم ملی حذف شد.
او بعد از شکست در ثانیه های پایانی به سعداله یف در مسابقات جهانی از دور رقابت ها کنار رفت و سپس در بازی های آسیایی هم نقره گرفت. گلیج که قبل از مسابقات کشوری اعلام کرده بود که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، با نظر کادر پزشکی فدراسیون به حضور در مسابقات کشوری به عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی اجبار شد. 
گلیج در همان دور نخست به خاطر مصدومیت تشک را ترک کرد و امیدوار بود کادرفنی به او فرصت جدیدی بدهد، اما با وجود حضور در یک دوره اردوی تیم ملی فرصتی به او نرسید. البته در این میان درخشش امیرعلی آذرپیرا در کرواسی و سپس کسب سهمیه توسط این کشتی گیر در قرقیزستان دست کادرفنی را برای انتخاب های دیگر بست. 

بعد از قطعی شدن حضور امیرعلی آذرپیرا در المپیک در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج در یک استوری به کادرفنی و فدراسیون کنایه زد و تعریف و تمجید از خودش را نوشدارو بعد از مرگ سهراب توصیف کرد. 
همچنین در استوری بعدی گلیج با انتشار تصویری از پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی نوشت: "هیچ کس مثل او عدالت را برقرار نکرد". 
این استوری به نظر انتقادی غیرمستقیم به محسن کاوه، سرمربی فعلی تیم ملی به حساب می آمد.

دیگر خبرها

  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!