Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@06:41:47 GMT

نشست پارلمان لبنان به ۲۹ نوامبر موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۷۰۶

روزنامه الیوم السابع نوشت، اخیرا تظاهرکنندگان لبنانی فراخوان داده و خواستار محاصره پارلمان در مرکز بیروت و ممانعت از برگزاری جلسه امروز (سه شنبه) مجلس نمایندگان شدند که قرار بود در آن قانون عفو عمومی بررسی شود.

اخبار بین‌الملل-معترضان برگزاری این جلسه را تلاش دولت برای ابطال اعتراضات مردمی دانستند که از ۱۷ اکتبر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان پس از نشست با فراکسیون "توسعه و آزادی" (فراکسیون جنبش امل در پارلمان)، با برگزاری نشست خبری گفت: کمپین برنامه‌ریزی شده‌ای علیه جلسه مذکور پارلمان وجود دارد و این کمپین به دنبال حفظ خلأ سیاسی است زیرا تشکیل این جلسه به نفع طراحان خلأ سیاسی نیست  و قرار است در آن طرح‌ها و پیشنهادات قوانین علیه فساد، تشکیل دادگاه ویژه مجرمان مالی و سایر قوانین مهم بررسی شود.

وی افزود، از اختیارات دادگاه ویژه مجرمان مالی، بررسی پرونده روسای جمهور، وزرا، نمایندگان، شوراها و شهرداری‌ها است چه کسانی که در گذشته خدمت کرده‌ و چه کسانی که در حال حاضر مشغول خدمت هستند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قانون لبنان لبنان بیروت خلأ سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب نقده و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش‌های اجرایی و بهره برداری شهرستان نقده مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان ۱۴۰۳ مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه‌ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • ابعاد راهبردی -امنیتی عملیات وعده صادق بررسی می شود
  • نشست مشترک مدیران هلدینگ‌های سرمایه گذاری با رئیس مجلس
  • جلسه بررسی صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس