Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام شجاعانه دختربچه ۱۱ ساله برای نجات دوست خود، او را تبدیل به یک قهرمان کرد.


به گزارش شریان نیوز،ربکا مانکمبوه دختر بچه ۱۱ ساله اهل زیمبابوه مجبور شد برای نجات دوست ۹ ساله خود که بین آرواره‌های تمساح اسیر بود، چشمان حیوان را از کاسه در بیاورد.

به گفته رسانه‌های زیمبابوه، هنگامی که صدای فریاد از دریاچه شنیده شد، ربکا به همراه دوستانش در نزدیکی دریاچه مشغول بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها به سمت صدا دویدند. زمانی که ربکا دوستش را در میان آرواره‌های تمساح دید به سمت او شتافت و روی سر حیوان پرید و با فشار آورن روی چشمان این حیوان، آرواره‌ها کمی سست شد تا قربانی نجات یابد.

ربکا در این باره می‌گوید:من در میان دوستانم از همه بزرگتر بودم پس احساس کردم که باید به کمک دوستم بروم. من بالای سر تمساح پریدم و شروع به زدن آن کردم، اما بی‌نتیجه بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم تا انگشتانم را در چشمانش فرو کنم. تمساح دوستم را رها کرد و بعد ما به سمت ساحل شنا کردیم. خوشبختانه تمساح دنبال‌ ما نیامد.

شگفت آور است که دختر بچه ۱۱ ساله در این حادثه حتی زخمی هم نشد و لتویا ۹ ساله هم که قربانی این حادثه بود تنها چند جراحت خفیف متحمل شد. والدین لاتویا، شجاعت ربکا را تحسین کردند و قدردان او برای نجات دخترشان بودند.

مقامات محلی حمله تمساح را تأیید کردند و عدم منابع آبی را دلیل این اتفاقات ناگوار میدانند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس