Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دومین جلسه شورای راهبری تصادفات خراسان جنوبی به ریاست استاندار خراسان جنوبی و فرماندهی انتظامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح جاده‌ای و شورایترافیکی استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در این جلسه از کلیه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای راهبری تصادفات استان خواست که تا یک ماه آینده برنامه‌های اجرایی خود را تا پایان سال و سال‌های 99 و 1400 را ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادق معتمدیان با اشاره به این‌که در مسیر نهبندان تا قاین هیچ پروژه بلاتکلیفی وجود ندارد بر تشکیل کمیته‌های تخصصی و تدوین برنامه‌های عملیاتی و دارای زمان‌بندی در این خصوص جهت تعیین وظایف دستگاه‌ها و اجرای برنامه‌های مشخص در راستای پیشگیری و کنترل تصادفات استان تاکید کرد.

 وی همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها با دعوت از کارشناسان حوزه‌های مربوطه در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی شد و حمایت از احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی در راه‌های کویری استان را مورد تاکید قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: یکی از مشکلات استان، فرهنگ ترافیک و رانندگی است که باید دستگاه‌های مربوط در این زمینه فرهنگ‌سازی تلاش کنند و آموزش و پرورش باید نسخه جدید در بخش همیار پلیس تهیه کند تا فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیکی ادامه داشته باشد.

میرجعفریان عنوان کرد: تمام مصوبات در کمیسیون‌های ایمنی و شورای ترافیک ماهیت اجرایی دارند و توصیه‌ای نیست، برنامه تمام دستگاه‌های اجرایی در این حوزه رصد می‌شود و باید در چهارچوب مشخص عملیاتی شود.

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز اظهار کرد:  اجرای باند دوم راه‌ها در کاهش تصادفات رخ به رخ اثرگذار بوده اما حوزه راهداری نیز با اقدامات کم هزینه همچون اجرای شیب شیروانی و انواع حفاظ‌ها، به روزرسانی تابلوها و علایم و خط کشی راه‌ها و ایمن سازی نقاط پرتصادف به دنبال کنترل تصادفات است. 

وی ادامه داد: علایم رانندگی و تابلوهای راهنمایی کریدورهای شریانی استان حداکثر تا سه ماه آینده به روز‌رسانی و تکمیل می‌شود و این تغییرات به خصوص در نیمه جنوبی استان بیشتر محسوس خواهد بود. 

دبیر کمیته اجرایی کمیسیون حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در ادامه گفت: چهار مرکز معاینه فنی در استان وجود دارد که ۲۲ درصد خودروها در این مراکز مردود شده است بیش از 20 درصد آنها در تست ترمز اتفاق افتاده است.

 شهامت با اشاره از وجود هشت میلیارد تومان قرارداد فعال در ایمن‌سازی نقاط پرتصادف استان و شروع فعالیت فاز یک،2 مجتمع خدماتی رفاهی و 2 کریدور اصلی کویری استان تا دهه فجر امسال خبر داد.

لازم به ذکر است شورای راهبری تصادفات استان به ریاست استاندار خراسان جنوبی که همزمان ریاست کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان و شورای ترافیک استان را بر عهده دارد با هدف تسریع و بهبود اقدامات حوزه ایمنی حمل و نقل درون و برون‌شهری و تعیین راهبردهای موثر در این حوزه تشکیل شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجتمع خدماتی رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی، یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی در مسیر بلوار صیاد شیرازی بیرجند رژه انجام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی