Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:41:10 GMT

مایک نیوول رییس هیات داوران شب‌های سیاه تالین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۷۳۰

مایک نیوول رییس هیات داوران شب‌های سیاه تالین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین‌دیلی، مایکل نیوول ریاست داوران بخش مسابقه بیست و سومین دوره جشنواره سینمایی شب‌های سیاه تالین را برعهده گرفت.

کارگردان «دنی براسکو» که ساخت «عشق سال‌های وبا» گابریل گارسیا مارکز را هم در کارنامه دارد، سازنده فیلم‌های دیگری چون «چهار عروسی و یک عزا» و «هری پاتر و جام آتش» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان ۷۷ ساله به لیزا کارل‌هد بازیگر دانمارکی، پیویو آهنگساز ایتالیایی، ریما داس کارگردان هندی، فابریتسیو مالتِس کارگردان و فیلمبردار ایتالیایی و کریم آیان مدیر جشنواره استانبول ملحق می‌شود.

این گروه با هم کار داوری ۲۱ فیلمی را برعهده دارند که در بخش رسمی اکران می‌شوند و برای دریافت جوایز بهترین فیلم، کارگردان، فیلمنامه، بازیگر مرد و زن، فیلمبردار و موسیقی فیلم رقابت می‌کنند.

امسال «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار از فیلم‌هایی است که در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد.

در بخش فیلم‌های اول این رقابت نیز که ۱۸ فیلم برای دریافت جایزه بهترین فیلم و ۲ جایزه ویژه آن با هم رقابت می کنند، «جهان با من برقص» نخستین ساخته سینمایی سروش صحت از حاضران است.

جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین از ۱۵ نوامبر تا یکم دسامبر (۲۴ آبان تا ۱۰ آذر) در استونی برگزار می‌شود.

کد خبر 4770123

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگردان سینما جشنواره سینمایی جایزه سینمایی استونی تئاتر ایران فیلم سینمایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی سینمای مستند موسیقی ایرانی موسیقی نواحی بازیگر سینما سازمان سینمایی جشنواره موسیقی نواحی ایران جشنواره فیلم رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد

رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین جشنواره پژواک اعلام کرد که پیمان طالبی اجرای مراسم افتتاحیه این جشنواره را برعهده دارد که چهارم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جشنواره مستند رادیویی «پژواک» برای سومین بار برگزار می‌شود و این بار رادیویی‌ها شاهد یک افتتاحیه جذاب با هدایتِ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه طنز «صبح جمعه با شما» خواهند بود.

ساجد قدوسیان که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان «صبح جمعه با شما» شناخته می‌‌شود رئیس کمیته برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه است. او درباره جزئیات افتتاحیه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت 15 برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم برعهده پیمان طالبی است.

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است.

قدوسیان همچنین تأکید کرده که قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه 40 راهی رادیو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز