Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نصیری در دوره آموزشی جست‌وجو و باز پیوند خانواده در سوانح در مشهد مقدس گفت: از ۷۹۷ نفر زائر مهجور در مراسم اربعین حسینی، ۴۳۴ نفر زن، ۲۹۹ نفر مرد و در مجموع تعداد ۷۳۳ نفر شامل کودک، سالمند و افراد آسیب دیده شده به خانواده های آن ها در ایران بازگردانده شدند و ۶۴ نفر نیز در عراق از این طرح بهره جستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کل این فرایند با حضور ۲۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در عراق و به همین تعداد نیروی داوطلب در مرزهای ایران انجام شد که بخش عمده هزینه های این کار توسط خیرین انجام شد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه در طرح باز پیوند، علاوه بر زائرین ایرانی به اتباع دیگر کشورها نیز خدمات ارائه شد، تصریح کرد: در ستاد مرکزی هشت بخش شامل پذیرش، تعیین هویت، اسکان موقت، ارتقاء سلامت، هماهنگی انتقال، پذیرش در مقصد، اتصال به خانواده و مستند سازی جزء مراحل باز پیوند بود.

کد خبر 4770220

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سازمان داوطلبان هلال احمر محمد نصیری اربعین 98 شورای شهر تهران زلزله شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محسن هاشمی آلودگی هوا دستگیری سارق دانش آموزان سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی  از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند.

عبدالحسین ملک جعفریان افزود:  این آمار به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص  دارد.

وی گفت: ۱۱۰ نفر از این تعداد بازدید کننده زائر و گردشگر خارجی از کشور‌های پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه بودند.

رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی افزود: موزه مرکزی و فرش  با ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را داشته است و پس از آن موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با  ۳ هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه‌های بعدی بازدید قرار دارد.

ملک جعفریان افزود:  روز پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳  با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده پربازدیدترین روز سال بود، اما در مجموع با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان در مقایسه با پارسال با کاهش رو به رو بود.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره