Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز جشنواره همراه بانک تجارت، نسخه جدید این اپلیکیشن ویژه سیستم عامل اندروید با امکانات جدید ارائه شد.

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای ارائه مطلوب خدمات بانکداری الکترونیک به هموطنان، نسخه اندرویدی جدید همراه بانک خود را رونمایی کرد.

 در نسخه جدید همراه بانک قابلیت‌های همچون اضافه‌شدن دسترسی لینک، ثبت‌نام و فراموشی رمز در صفحه ورود همراه بانک، بهبود رابط کاربری، نمایش رسید خرید بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبض‌های پیامکی ارائه شده است همچنین طراحی ساده و جذاب، سهولت دسترسی، ارائه خدمات بدون کارت، استفاده بدون مراجعه به شعب از دیگر مزیت‌های نسخه اندرویدی جدید همراه بانک تجارت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک تجارت به منظور تشویق هموطنان جشنواره همراه بانک را در سه مرحله با اختصاص جوایز ارزنده برپا کرده است.شرط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ جشنواره، کسب حداقل ۳۰۰۰ امتیاز و جوایز ماهانه حداقل ۱۰۰۰ امتیاز تعیین و امتیازدهی به کاربران نیز به این صورت است که نصب فعال اپلیکیشن برای مشتریان بانک تجارت ۵۰ امتیاز و مشتریان سایر بانک‌ها ۶۰ امتیاز، انتقال وجه کارتی ۱۰۰ امتیاز، خرید بسته اینترنتی ۷۰ امتیاز، خرید شارژ ۶۰ امتیاز، ساتنا و پایا ۲۰ امتیاز، پرداخت قبض ۳۰ امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان تجارت ۲۰ امتیاز و انتقال وجه از حساب تجارت به حساب تجارت ۱۰ امتیاز در بر خواهد داشت.

مرحله سوم جشنواره با یک جایزه ویژه نیز همراه است؛ به این صورت که علاوه بر جوایز گفته شده، جایزه بزرگ کمک هزینه ۳ میلیارد ریالی خرید مسکن به برنده خوش شانس این جشنواره اهدا می‌شود.

مشتریان بانک تجارت و دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند نرم‌افزار همراه بانک تجارت را با ارسال کد دستوری به شماره #۸۸*۷۸۸*، مراجعه به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir، کافه بازار و ایران اپس این اپلیکیشن را دریافت کنند. همچنین ثبت نام همراه بانک و دریافت رمز آن نیز از آدرس اینترنتی my.tejaratbank.ir امکان‌پذیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک تجارت بانكداري الكترونيكي کارت شتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند-انیمیشن کوتاه «آنیتا، گمشده در اخبار» در چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند جایزه بهترین انیمیشن کوتاه به همراه جایزه نقدی را دریافت کرد.

با توجه به اینکه جشنواره کلیولند از رویدادهای واجد شرایط اسکار در بخش فیلم کوتاه است، فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» با دریافت این جایزه واجد شرایط حضور در رقابت اسکار فیلم کوتاه در سال آینده میلادی خواهد بود.

چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند از ۱۵ تا ۲۵ فروردین (۳ تا ۱۳ آوریل در آمریکا) برگزار شد.

این فیلم به کارگردانی بهزاد نعلبندی در بخش مستند بین‌المللی با آثار مهمی از سینمای جهان رقابت می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «در ۵ آبان ۱۳۹۹، یک قایق بادی سواحل دانکرک فرانسه را ترک می‌کند تا ۱۹ مهاجر غیرقانونی را به انگلستان برساند اما پس از چند دقیقه واژگون می‌شود. هفت مهاجر در کانال مانش غرق می‌شوند، پنج نفر آنها یک خانواده کرد-ایرانی به نام ایران‌نژاد بودند که در آرزوی زندگی بهتر به این سفر سخت رفته بودند و این فیلم در مورد آن خانواده است.»

این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای ساخته جدید بهزاد نعلبندی است که ساخته قبلی او با عنوان «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره‌های سینمایی جهان و ایران حضور داشت و جوایزی کسب کرد.

«آنیتا، گمشده در اخبار» پیش از این در جشنواره‌های جیلاوا کشور چک، توکیو انیمه ژاپن، هیوستون آمریکا، بیست و هشتمین جشنواره فیلم انیمیشن کاتالونیا؛ انیماک، بیرمنگام انگلستان، جشنواره انیمیشن هند و چهل‌وسومین دوره جشنواره استانبول ترکیه حضور داشته است.

عوامل مستند- انیمیشن «آنیتا، گمشده در اخبار» عبارتند از طراح صدا: انسیه ملکی، آهنگساز: مصطفی محمودی، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، انیماتور و تهیه کننده: بهزاد نعلبندی، پخش بین المللی: شرکت مستقل‌های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی.

«رد پا» مسافر ایتالیا شد

فیلم کوتاه «رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی از تولیدات باشگاه فیلم رویش، محصول مرکز فیلم جوان سوره به بخش رقابتی بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه کورتی دا سوگنی - آنتونیو ریچی (Corti da Sogni - Antonio Ricci) ایتالیا راه پیدا کرد.

بدین ترتیب این جشنواره ۱۶ تا ۲۰ آوریل برابر با ۲۸ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در شهر راونا ی ایتالیا برگزار می‌شود.

هدف از جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی - آنتونیو ریچی، ترویج فرهنگ سینمایی از طریق مناظره‌های فیلم، کنفرانس‌ها، نشریات و هر ابزار دیگری است که امکان انتقال ارزش‌هایی را که این جشنواره نمایندگی می‌کند، فراهم می‌آورد.

همچنین هیات داوران این جشنواره، افراد حرفه‌ای در زمینه سینما نیستند، بلکه سه متخصص از دنیای علمی هستند: جیووانا موریگی فیزیکدان، پیرلوئیجی رندی هواشناس و ونسا اسپاداوکیا دانشمند محیط زیست.

در این رقابت، از بین هزار فیلم کوتاه ارسالی، ۶۴ فیلم به نمایندگی از ۱۹ کشور از جمله ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، ایران، بریتانیا، ترکیه، کانادا، استرالیا و... برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

«ردپا» که جایزه بهترین فیلم داستانی را از سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ کسب کرد، پیش از این در هند و اسپانیا نیز به نمایش درآمده‌ و پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6079626 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد