Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری با حضور معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه زاهدان به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این مراسم گفت: ائمه جمعه نقش تاثیرگذار و موثری در تثبیت نظام و انقلاب اسلامی در جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلیمن مصطفی محامی اظهار داشت: جامعه اسلامی باید اسوه و الگوی خود را پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)قرار دهند.

او مسئولیت کار ائمه جمعه را حساس و سنگین دانست و افزود: ائمه جمعه باید با عزم و اراده قوی، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت قوی به فعالیت در حوزه وظایف خود بپردازند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: براساس نظر رهبر معظم انقلاب باید قرارگاه فرهنگی در سیستان و بلوچستان و به تبع آن در شهرستان‌ها به ریاست ائمه جمعه تشکیل شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان یکی از وظایف مهم ائمه جمعه را انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: تنها امام جمعه مسئول انجام فعالیت‌های فرهنگی در یک شهر نیست بلکه مسئولان و دستگاه‌های مختلف دیگر نیز در این خصوص وظایفی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بهره‌گیری از توان و ظرفیت مردم در اموری که نیاز به مشورت آنها دارد را مهم دانست و بیان کرد: مشارکت طلبیدن از مردم در امور مختلف بسیار مهم است و باید زمینه حضور مردم در تمام بخش ها فراهم شود.

امام جمعه زاهدان خطاب به ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: باید مردم را به مطالبه‌گری تشویق و در راستای حل مشکلات آنان مطالبه‌ها را از مسئولان پیگیری کرد.

معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم با بیان این مطلب که در چهلمین سال بر پایی نماز جمعه قرار داریم اظهار داشت: نزدیک به ۲۰ پایگاه نماز جمعه در سیستان و بلوچستان برقرار و فعال است.

حجت الاسلام والمسلمین علی نوری ادامه داد: در آخرین نظرسنجی بخش مطالعاتی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حوزه مساجد و نماز جمعه، از علاقه مردم‌ نسبت به حضور در مسجد و نماز جماعت چیزی کاسته نشده است.

او بیان کرد: قرارگاه ملی فرهنگی در کشور برقرار است اما براساس دستورالعمل جدید باید در استان‌ها نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/گ 

مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است