Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: لیگ برتر فوتسال وارد نیم فصل دوم خود شده است و سوهان محمد سیما، نماینده بی پول فوتسال قم در لیگ برتر که دچار مشکلات جدی مالی است اکنون در سومین ایستگاه نیم فصل دوم قرار گرفته است.

با وجود این که نماینده قم در لیگ برتر نام یک حامی مالی را یدک می‌کشد اما این حامی مالی تمام هزینه‌های این تیم را پرداخت نمی‌کند و پرداخت هزینه‌های جاری میزبانی و میهمانی‌های این تیم را بر عهده دارد بنا بر این سوهان محمد سیما در زمینه پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر خود دچار مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع، یکی از اصلی‌ترین چالش‌های نماینده قم در لیگ برتر فوتسال است زیرا راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی در نتیجه، به بازده کامل آن‌ها در جریان مسابقات می‌انجامد و عدم رضایت درونی از وضعیت مالی سبب برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود.

با این وجود، رسول قلی زاده مدیر عامل محمد سیما تلاش کرده است که این آرامش را با وجود همه مشکلاتی که بار آن به تنهایی بر روی دوش خود اوست به تیم تزریق کند و حضور کادر فنی باتجربه و مدیر فنی کارکشته در سوهان محمد سیما در چنین روزهایی اثر خود را نشان می‌دهد.

بر خلاف باشگاه‌هایی چون مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری که دارای پشتوانه مالی قوی برای تیمداری در سطح حرفه‌ای هستند تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر هرگز چنین پشتوانه‌ای را به خود ندیده‌اند و همواره، حامیان مالی مقطعی در این تیم آمده‌اند و پس از مدتی نیز با آن وداع کرده‌اند.

به همین دلیل است که نمایندگان لیگ برتری قم قادر به سازماندهی ساختار باشگاهی نیستند زیرا در باشگاه‌ها، پیش از هر چیز افق و برنامه آینده و بودجه مصوب هیئت مدیره حرف اول را می‌زند در حالی که با وجود منابع مالی مبهم و بسته شده بر پایه رایزنی و کمک گرفتن از این و آن، باشگاه مفهومی پیدا نمی‌کند.

مشکلات امروز تیم سوهان محمد سیما، مشکلات هر سال فوتسال قم است

در چنین شرایطی است که رسول قلی زاده به عنوان مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما همچنان تلاش می‌کند نماینده فوتسال قم را سر پا نگاه دارد و تلاش و رایزنی‌های او با مسئولان استانی و چهره‌های اثربخش در قم، نور امید بازیکنان و کادر سوهان محمد سیما برای دریافت حقوقشان است به طوری که به نظر می‌رسد او در خط مقدم این جبهه، زندگی خود را وقف رفع این مشکلات کرده است.

واضح است که ارتش یک نفره برای مقابله با حجم وسیعی از فشارهای مالی روی نماینده فوتسال قم کار دشواری دارد. در سوهان محمد سیما، رسول قلی زاده مسئول همه چیز است و امور مربوط به رایزنی‌ها در مورد مسائل و مشکلات تیم، صحبت با مسئولان و تشکیل جلسه و امور مربوط به سازمان لیگ فوتسال را بر عهده دارد و در روزهای اوج گرفتن مشکلات مالی، تنها اما همچنان امیدوار است.

در نگاهی کلی، مشکلات امروز تیم سوهان محمد سیما، مشکلات هر سال فوتسال قم است و این برای کسی عجیب نیست اما همچنان دردناک است. فوتسال قم از عدم وجود یک حامی قدرتمند و دارای تفکر ورزشی که بتواند باشگاهی سازمان یافته را پی ریزی کند و بازیکنان آن هراس دریافت نکردن دستمزد خود را نداشته باشند، در رنج است.

نماینده فوتسال قم منبع مالی پایدار ندارد

حامد اسماعیلی، مدیر رسانه باشگاه سوهان محمد سیمای قم در گفتگو با مهر درباره وضعیت تیم فوتسال سوهان محمد سیما اظهار داشت: در حال حاضر سوهان محمد سیما چالش پیچیده‌ای در مورد تأمین هزینه‌های جاری ندارد اما تلاش مجموعه تصمیم گیرندگان باشگاه بر این است که دغدغه‌های مالی بازیکنان و کادر فنی پاسخ داده شود.

نماینده فوتسال قم منبع مالی پایدار ندارد و در گذشته نیز همین شرایط وجود داشته است

وی افزود: نماینده فوتسال قم منبع مالی پایدار ندارد و در گذشته نیز همین شرایط وجود داشته است و در حال حاضر نگاه محمد سیما به حمایت مدیران استانی است و رفع مشکل مالی فصل جاری از مسیر رایزنی‌ها با مقامات استانی می‌گذرد که مدیر عامل باشگاه در این زمینه به طور مداوم مشغول مذاکره است.

مدیر رسانه باشگاه سوهان محمد سیمای قم گفت: باید بپذیریم که شرایط اقتصادی تأثیر مستقیم بر ورزش دارد و حمایت مالی از تیم‌های حرفه‌ای چه از سوی بخش خصوصی و چه از طریق حمایت‌هایی که با رایزنی مقامات دولتی محقق می‌شود، نسبت به گذشته محدودتر شده است و در حال حاضر، مدیریت هزینه از یک سو و تلاش برای جلب نظر مسئولان از سوی دیگر نقشی کلیدی در رفع مشکلات دارد.

اسماعیلی بیان داشت: از ابتدای فصل هزینه‌های باشگاه محمد سیما از سوی حامیان مالی و نیز حمایت‌هایی از سوی مسئولان در حد وسع و توان، تأمین شده است و با توجه به این که هنوز نیمی از راه لیگ برتر فوتسال باقی مانده، حمایت‌های بیشتری برای ادامه راه نیاز داریم.

کد خبر 4769601

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال قم یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان ایلام گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد

حمیدرضا ترقی گفت: هر نماینده در مجلس علاوه بر اینکه نماینده شهر خود به حساب می‌آید نماینده کل ملت ایران نیز محسوب می‌شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در مجلس در همه مسائل جاری کشور حق اظهار نظر دارند و هر نماینده علاوه بر اینکه نماینده شهر خود به حساب می‌آید نماینده کل ملت ایران نیز محسوب می‌شود. مجلس توسط هیچ مقام و قوه‌ای انحلال شدنی نیست و این نشان دهنده نقش مردم و مردم سالاری در کشور ما است که توانسته چنین جایگاهی را به مردم دهد که در سرنوشت خود نقش موثری داشته باشند.

 

وی افزود: مجلسی موفق است که چالش‌ها، نیاز‌ها و راهکار‌های اداره کشور را درست تشخیص دهد و مجلسی کارآمد است که بر قانونی که وضع می‌کند نظارت دقیق داشته باشد و بتواند رضایتمندی مردم را در اجرای قوانین محقق کند. مجلسی موفق است که در تصمیمات، مسائل و منافع ملی کشور را بر هرچیزی ارجحیت دهد.

 

علی حدادی نماینده مردم البرز نیز با بیان اینکه ویژگی مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات مواضع مجلس بسیار مهم و اساسی است، گفت: مردمی بودن نمایندگان مجلس از ویژگی مجلس کارآمد است، اینکه همراه با مردم باشد و مشکلات جدی مردم را حل کند.

این نماینده مجلس افزود: یکی از وظایف مهم مجلس در صحن قانون گذاری و ریل گذاری درست است، همچنین باید قوانینی را تصویب کند که راهگشا باشد و بتواند آنچه را که مطالبه مردم است حل کند.

 

وی ادامه داد: قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد و قابلیت اجرا شدن داشته باشد. در قانون گذاری یک بخش لوایح است و یک بخش طرح‌هایی است که توسط مجلس ارائه می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: دستگاه دیپلماسی نقش مهمی در حل مشکلات اقتصادی دارد

 

وی گفت: مجلس کارآمد مجلسی است که اندیشه‌ها و مشارکت نخبگان در موضوعات مختلف را در بر داشته باشد.

 

 مجید نصیرپور نیز درباره کیسیون‌ مجلس گفت: این گزارش‌های کمیسون‌های تخصصی است که مجلس را راهبری می‌کند و اگر کمیسیون‌های تخصصی قوی داشته باشیم، شاهد یک مجلس قوی و کارآمد خواهیم بود.

وی ادامه داد: نمایندگان باید زبان گویای مردم باشند و اگر مردم از موضوعی ناراحت هستند باید به آن توجه شود و آن مشکل را برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان