Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم داژبال آقایان استان تهران با سرپرستی رضا رمضانی مسئول کمیته داژبال استان در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی داژبال کشور در استان اهواز شرکت کرده و برای نخستین بار با اقتدار برسکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مسابقات به میزبانی اهواز و با حضور 12 تیم از استانهای مختلف کشور به مدت 1 روز با نظارت رضا خوش سرور نایب رییس فدراسیون آسیا اقیانوسیه برگزار شد که تیم تیم استان تهران زیر نظر هیات ورزشهای همگانی استان تهران در مرحله گروهی با تیم های سمنان، خوزستان الف و کیش همگروه و با نتایج :  تهران ۱۶- سمنان ۱۵ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران ۱۷- خوزستان الف ۱۵ . تهران ۱۶- کیش ۱۶ (برنده تهران با امتیاز زمان بهتر)  به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.  

این تیم در دور دوم نیز با تیم های کیش و بوشهر همگروه و با نتایج زیر به دور یک چهارم صعود کرد.  تهران ۱۷-کیش ۱۷ (برنده تهران با امتیاز زمان بهتر)  تهران ۲۷- بوشهر ۱۱  همچنین در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  ۲۴-۷ از سد زنجان گذشت و به مسابقه فینال راه یافت.  

پسران داژبال استان تهران در یک مسابقه سخت و نفس گیر در فینال مقابل تیم  مرکزی صف آرایی کرد و با نتیجه تهران ۱۷- مرکزی ۱۷ و با احتساب  زمان بازی بهتر به سکوی قهرمانی و مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.

درانتهای مسابقات رضا رمضانی مسئول کمیته داژبال استان تهران از سوی خوش سرور نایب  به عنوان بهترین و فنی ترین بازیکن کشور و کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات آتی بین المللی انتخاب شد.

 

بیشتر بخوانید: رنگ پیراهن تیم ملی ایران مشخص شد کولاکوویچ: برد مقابل کره جنوبی چیزی شبیه شکست بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بازی تیم ملی ایران نیمه نهایی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان