Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبراشعری، مدیر پیشکسوت فرهنگی، در یادداشتی در گروه نخبگان خبرآنلاین برای پاسداشت مکتوب دکتر محمود گلزاری نوشت: « سخن گفتن از دوستی چهل ساله امری است سهل و ممتنع. به نظر سهل می آید چرا که رفت و آمد و نان و نمک یکدیگر را در این زمان طولانی خوردن، شناختی ایجاد می کند که می توان خاطراتی را بازگو کرد و توصیفاتی از این دوست را به دست داد اما ممتنع است چراکه اگر این دوست و عزیز شخصیتی چند وجهی و دارای لایه های مختلف باشد، کار مشکل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشت: « رای من دکتر گلزاری چنین رفیقی بوده است و اجازه دهید از خاطرات سخن نگویم و در حد امکان در این وجیزه از وجوه بارز شخصیتی ایشان نکاتی را عرضه بدارم. این دکتر ما را، هر کس به گونه ای می شناسد و زمانی دیگر و در جایی دیگر که از من راجع به ایشان سؤال شد، گفتم جسارت نباشد یاد داستان مولوی و فیل در تاریکی می افتم که هر کس فیل را از زاویه دید و حس خودش تعریف کرد در حالی که فیل، مجموعه ای از این ویژگی ها و مشخصات بود.
ایشان هم دارای ویژگی های متعدد و مختلف عاطفی، عقلانی و مذهبی است که به چند مورد که از نظر بنده بارزتر است اشاره می کنم...»

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

پاسداشت مکتوب دکتر محمود گلزاری در گروه نخبگان خبرآنلاین

کد خبر 1320314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود گلزاری روانشناسی نخبگان خبرآنلاین حسن روحانی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا خبرآنلاین عراق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته‌های علوم انسانی و ریاضی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای ۴ ماه بعد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای 4 ماه بعد/ چرا تیمسار را به غار بردند؟/ بقایی: کار من نبود