Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:15:40 GMT

در اتلتیکو به من می‌گویند وین رونی!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۲۵۷

در اتلتیکو به من می‌گویند وین رونی!

کیه‌ران تریپیر، ستاره انگلیسی که از ابتدای فصل جاری در اتلتیکو مادرید بازی می‌کند می‌گوید از بازی در این تیم بسیار خوشحال است و بازیکنان اتلتیکو او را با لقب وین رونی صدا می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیر، ستاره سابق تاتنهام که از ابتدای فصل جاری به اتلتیکو مادرید ملحق شده و در این تیم بازی می‌کند می‌گوید از زمانی که هم‌تیمی‌اش دیگو کاستا، به او لقب وین رونی داده حالا همه بازیکنان اتلتیکو او را وین رونی صدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریپیر همچنین می‌گوید که از تک‌تک لحظات حضورش در اتلتیکو لذت می‌برد و از انتقال به این تیم بیش از آنچه بتوان تصور کرد راضی است.

 

 

دفاع راست سابق تاتنهام بعد از انتقال به اتلتیکو احیا شده و در تیم دیگو سیمئونه نمایش‌های عالی‌ای داشته.

 

تریپیر در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفت:" چون من تنها بازیکن انگلیسی اتلتیکو هستم و چون وین رونی تنها بازیکن انگلیسی‌ای بود که دیگو کاستا خوب می‌شناخت من را وین رونی صدا کرد و این لقب روی من ماند".

 

دفاع راست انگلیسی اتلتیکو در ادامه گفت:" کاستا اولین بار به من گفت وین رونی چون این اولین اسم انگلیسی‌ای بود که به ذهنش آمد. حالا هر جا که می‌روم همه داد می‌زنند رونی بیا! وقتی گرم می‌کنم فقط صدای رونی است که می‌شنوم. بله باید از دیگو و هم‌تیمی‌هایم به خاطر این لقب تشکر کنم!".

 

 

اتلتیکو مادرید کرین تریپیر تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم