Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: مردان ووشوکار این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی به میزبانی البرز اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی دانایی‌فرد افزود: ۱۰ ووشوکار استان سمنان در ۲ بخش تالو و ساندا در رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید جوینی ساوجبلاغ به رقابت با رقیبان خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم هفت‌ نفره ووشوی مردان استان سمنان در بخش ساندا با مربیگری محمدرضا سعدی و سه ووشوکار در بخش تالو با مربیگری حسین تقی‌پور به این رقابت‌ها اعزام شدند.

دانایی‌فرد با بیان اینکه علی طباطبایی، علیرضا الماسی و یوسف عسگری تالوکاران تیم استان سمنان را تشکیل می‌دهند ادامه داد: امیر عمادی، ابوالفضل اسدی، مسلم روزخوش، کامیار حیدرزاده، محمد سیفی، سجاد عباسی و احمد واحدی در بخش ساندا برای تیم استان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

رئیس هیات ووشو استان سمنان با اشاره به وزن‌کشی ووشوکاران در عصر امروز، تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی ووشو کشوری انتخابی تیم ملی در روزهای بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی روزهای چهاردهم تا هفدهم آبان در تبریز برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید: تکواندوکار نوجوان استان سمنان در رقابت‌های قهرمانی کشور بر سکوی سوم ایستاد کسب سه نشان طلا مچ اندازان کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان انتخابی تیم ملی رقابت های قهرمانی کشور مردان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی