Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر عمان در ایران از اعلام آمادگی این کشور جهت همکاری مشترک در حوزه گردشگری با ایران خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سعود بن احمد خالد البروانی ظهر امروز در جلسه مشترک با فعالان اقتصادی اردبیل اظهار داشت: در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به کشور عمان ابعاد توسعه گردشگری مشترک مورد بررسی قرار گرفت و بسیاری از قابلیت‌های گردشگری ایران تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از این سفر اقبال عمانی‌ها جهت سفر به اردبیل افزایش یافته است، افزود: با توجه به روابط حسنه برقرار شده، عمان آماده مشارکت و همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری با کشور ایران است.

رشد 10 برابری روستاهای هدف گردشگری در ایراناردبیل| گردشگری و صنعت شهرستان خلخال رونق می‌گیرد3 قطب اصلی گردشگری در اردبیل تعریف شد

سفیر عمان در ایران با تاکید به اینکه در سفر مونسان وزیر میراث فرهنگی چند شهر از جمله اردبیل به عنوان مقصد گردشگری مطرح شده است اظهار کرد: اجرای طرح‌های گردشگری مشترک با این استان مورد استقبال است.

خالد البروانی به حذف روادید سفر به ایران اشاره کرد و گفت: توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه گردشگری با جدیت استقبال می‌شود.

در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز با اشاره به استقبال از ورود گردشگران عمان به اردبیل افزود: به منظور رونق سفر گردشگران خارجی، پرواز مستقیم اردبیل- مسقط در دست پیگیری است.

نادر فلاحی به ظرفیت‌های استان اردبیل در دو حوزه گردشگری زمستانی و گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو در سال 2023 اردبیل به یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی تبدیل می‌شود.

وی به میزبانی از 8 میلیون گردشگر در سال اشاره و تصریح کرد: به‌دلیل آب و هوا و اقلیم منحصر به‌فرد از این استان به عنوان ییلاق ایران زمین یاد می‌شود و این استان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور محسوب می‌شود که توسعه گردشگری خارجی را با جدیت دنبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مورد تجهیز زیرساخت‌های گردشگری به احداث پل‌های معلق، هتل‌های 5 ستاره و پیست‌های اسکی اشاره کرد و گفت: وجود 110 چشمه آب گرم، کوه سبلان، جنگل‌ها و سایر مواهب طبیعی امتیاز منحصر به‌فردی در کنار آثار تاریخی متعدد برای این استان رقم زده است.

انتهای پیام/136/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود