Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای شهر سمنان ضمن بیان اینکه عدم آشنایی با قوانین و مقررات یکی از موضوعات آسیب‌زننده در بحث مدیریت امور شهری است، ابراز داشت: اولویت در بحث شهرداری و شوراها، آموزش اعضا و کارمندان با استفاده از اساتید باتجربه و متخصص است که درنهایت منجر به افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه شورای شهر باید برنامه جامع مدیریت شهری داشته و بر طبق این مهم گام بردارد، افزود: می‌بایست در بحث مدیریت شهری برنامه‌ریزی جامع و فراگیر صورت گیرد و از نگاه‌های سطحی و مقطعی و اقدامات هیجانی دوری کرد.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه برای افزایش انتفاع، حفظ حرمت مردم و بهبود مدیریت امور شهری و همچنین حل مشکلات شهرداری‌ها تلاش خواهد شد، ابراز داشت: قطعاً تمام تلاش‌ها در این راستا خواهد بود تا با تسهیل فرآیندهای موجود و مساعدت لازم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، کارها و اقدامات عمرانی بزرگ در شهر انجام شود

فخری ضمن بیان اینکه فضای سبز و باغات متعلق به مردم و نسل آینده این منطقه خواهد بود و به همین واسطه تغییر کاربری این مجموعه‌ها، خط قرمز استانداری است، تصریح کرد: می‌بایست شورای شهر تلاش کند تا در دوره مسئولیت خود، مشکلات کارگران و کارمندان شهرداری برطرف شود.

وی ضمن بیان اینکه بحث جابه‌جایی ندامتگاه از مقوله‌هایی که به‌صورت مستمر مورد پیگیری، رصد و بازدید می‌شود، افزود: با جابه‌جایی این مرکز و به‌واسطه قرار داشتن در شاهراه اصلی شهر، می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد یک پیاده راه زیبا در شهر سمنان توسط شهرداری استفاده کرد.

کد خبر 4770311

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان منوچهر فخری شهرداری سمنان یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی،  رئیس کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از خانه سبز شهرداری مشهد (محل نگهداری متکدیان و کارتن خوابها) افزود: نقش‌آفرینی افراد صاحب دانش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بسیار حائز اهمیت است.

ابوالحسن صفرپور افزود: طرح «مهرورزی» از طرح های خوب در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که شهرداری مشهد به خوبی آن را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: این طرح، دارای رویکرد اجتماعی است و از این طریق به دنبال تربیت مربی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به خصوص اعتیاد هستیم.

رییس کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور گفت: استقبال شهروندان از این طرح نشان می‌دهد که بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و به دنبال این هستند که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کنند.

صفرپور افزود: نقطه قوت طرح مهرورزی، ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت افراد آموزش‌دیده در محلات و مساجد و مدارس است که باید با قوت ادامه یابد.

ظرفیت پذیرش گرمخانه شهرداری مشهد (خانه سبز) برای هر شب حدود ۲۰۰ نفر است و در این گرمخانه خدماتی از قبیل صرف غذا و خدمات بهداشتی ارائه می شود.

حدود ۹ هزار معتاد متجاهر کارتن خواب در مشهد وجود دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • سودجویان حریم شهر زیر ذره‌بین شهرداری | حریم این منطقه دردسرساز شد