Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه دیده‌بان به‌منظور رصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی توسط مردم در این سازمان خبر داد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، وحید قبادی دانا پیش از ظهر امروز در دومین روز نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور در مجتمع شهید عظیمی بهزیستی بابلسر اظهار داشت: این همایش جهت تحقق شعار بهزیستی در گام دوم انقلاب با عنوان شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست همکاران ما در ارتباط با تاسیس «مراکز خدمات بهزیستی به علاوه زندگی» در سراسر کشور توافق کرده که مراکزی است در سطح یک، خدمات سازمان بهزیستی را ارائه می‌کند و سبب می‌شود تا دسترس پذیری جامعه هدف به خدمات سازمان بهزیستی افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: این مراکز در بستر آی تی شکل می‌گیرد و توسط مددکاران اجتماعی اداره و زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا پوشش مناسبی را برای خدمات سازمات بهزیستی در سطح در سراسر کشور ایجاد شود.

قبادی دانا با بیان اینکه در این نشست، در ارتباط با سامانه دیده‌بان، سامانه رصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی توسط مردم بحث و تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: این سامانه، سامانه‌ای است که همه شهروندان می‌توانند بر عملکرد سازمان بهزیستی و بخش‌های مرتبط با سازمان نظارت داشته باشند.

آغاز ساماندهی کودکان زباله‌گرد توسط بهزیستیوضعیت مددجویان بهزیستی در شهرستان‌های زلزله‌زده آذبایجان شرقی اعلام شدتوان مالی مددجویان بهزیستی در طرح اقدام ملی مسکن زنجان لحاظ شود

وی افزود: بیش از 44 هزار مرکز اعم از مهدکودک‌ها، مراکز مشاوره و روان‌شناسی، مراکز توانبخشی روزانه، مرکز شبهه خانواده و مراکز نگهداری سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی تحت پوشش فعالیت‌های سازمان بهزیستی هستند.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: شهروندان اگر شکایات یا نکاتی را درباره هر یک از مراکز تحت پوشش و حتی ادارات شهرستان دارند می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و مسائل آنها پیگیری و پس از حصول نتیجه به آنها اعلام می‌شود.

قبادی دانا گفت: سامانه دیده‌بان یا همان رصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی توسط مردم می‌تواند قدرت نظارتی و شفاف‌سازی را افزایش دهد.

انتهای پیام/686/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است