Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@21:50:17 GMT

ایجاد تمدن اسلامی در سایه وحدت بین امت‌های مسلمان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۸۰۹

ایجاد تمدن اسلامی در سایه وحدت بین امت‌های مسلمان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز اتحاد، انسجام و وحدت بین مسلمانان به‌ویژه تشیع و تسنن عاملی برای نفرت‌اندوزی دشمنان نسبت به این نظام شده است.

وی افزود: از این رو، آنان به فکر طراحی برنامه‌هایی هستند تا با تفرقه‌اندازی بین مذاهب مختلف در جوامع اسلامی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت وحدت بیان کرد: مهم‌ترین عاملی که سبب نزدیکی افکار، اندیشه‌ها و باورهای مذهبی مسلمانان با یکدیگر می‌شود وحدت است و حرکت در همین مسیر، سبب سهل شدن راه‌های دشوار خواهد بود.

وی عنوان کرد: ابزار دشمن در این دوران برای مقابله با امت اسلام، سیاه‌نمایی و جنگ روانی است تا اراده انسان‌ها در مبارزه با جبهه کفر را تضعیف کند؛ لذا هر قیامی وابسته به اراده قوی است از این رو در برهه کنونی که از حساسیت بالایی برخوردار است وحدت و انسجام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های جهان اسلام به‌شمار می‌رود و می‌توان در سایه آن بر نقشه‌های شوم دشمنان غلبه کرد.

صاحبقرانی گلستانی با تأکید بر وحدت و برادری بین ائمه اطهار(ع) بیان کرد: یکی از زیباترین و والاترین واژه‌ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت‌(ص) در استمرار رسالت دیگر انبیای الهی برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

وی گفت: از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌‌الاول از سوی امام خمینی‌(ره) به‌عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است و در طول این هفته بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی در خراسان رضوی به‌ویژه شهرستان‌های تلفیقی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما