Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر غلامی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: عملیات تعمیرات اساسی در سال جاری با انجام 101 مورد OPP ودر مجموع 592 مورد تعمیراتی، پس از 11روز تلاش شبانه‌روزی در مجموع با 24هزارو 95 نفر ساعت عملیاتی و یکهزار نفر ساعت در واحدهای ایمنی و آتش نشانی ,دو هزارو 200 مجوز کار, 260 کار گرم با شعله باز , یکهزارو923 مجوز کار گرم  و200 مورد کار در فضای بسته با همت و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران پالایشگاه اول و بدون هیچ گونه حادثه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعمیرات اساسی امسال با همت و تلاش کارکنان و متخصصان با  هدف به صفر رسانیدن حادثه و انتشار گازهای اسیدی در زمان راه اندازی و تکمیل با کیفیت و اثر بخش موارد و دستورکارهای تعمیراتی برنامه ریزی شده بود که در یک روز زودتر از برنامه زمانبندی شده، با موفقیت به پایان رسید.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود:40 تجهیز که از قبل جهت بازرسی آنها برنامه ریزی شده بود مورد بازبینی و بررسی و در نهایت تعمیرپیشگیرانه قرار گرفت .

غلامی یادآورشد :متخصصین این پالایشگاه  با وجود همه پیچیدگی های موجود ,تعمیرات پیشگیرانه سه ساله کمپرسورهای تبرید و صادرات ,تست کابل ها و کلیدهای فشار قوی و همچنین بروزرسانی و تعمیر کارت های سیستم کنترل را با موفقیت به سرانجام مطلوب رسانده و در مدار تولید قرار دادند .

وی ادامه داد: از جمله اهداف مهم این پالایشگاه جلوگیری از آلودگی محیط زیست بوده که در همین راستا با برنامه ریزی دقیق و مدون تعمیرات اساسی واحدهای بازیافت گوگرد بطور کامل و با کیفیت بالا برای اولین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی قبل از اتمام و راه اندازی واحدهای شیرین سازی باتمام رسید و با محقق شدن این مهم از انتشار گازهای اسیدی جلوگیری بعمل آمد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی  از تلاش کارکنان واحدهای تعمیرات ، بهره برداری، ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی،بازرسی فنی، مجموع واحدهای پشتیبانی و حراست در تحقق این مهم قدردانی کرد.

برچسب‌ها بوشهر میدان نفتی پارس جنوبی نفت و گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر میدان نفتی پارس جنوبی نفت و گاز بوشهر میدان نفتی پارس جنوبی نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری  جام جم آنلاین ؛ رضا شیرخانی با اشاره به اینکه بیشترین خریداران گوگرد این پالایشگاه، واحد‌های تولید اسید، کود و مجتمع‌های پتروشیمی هستند، افزود: گوگرد در صنایع مختلف همچون تولید اسید سولفوریک، صنعت ساخت مبلمان، تهیه کودها، تهیه قارچ کش‌ها و آفت کش ها، نگهداری مواد غذایی، داروسازی و سایر مصارف صنعتی مصرف داشته و کاربرد آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی به خلوص و کیفیت بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام گرفته و تشکیل جلسات متعدد کارشناسی در سطح وزارت نفت، دستورالعمل جامع نرخ گذاری و عرضه گوگرد تدوین، و به کلیه تولید کنندگان اعم از شرکت‌های پالایش نفت و گاز دولتی و خصوصی محصول ابلاغ گردیده است.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه مطابق این دستورالعمل، تمامی تولیدکنندگان گوگرد مکلف به عرضه از طریق بورس کالا هستند، تصریح کرد: این امر منجر به شفاف سازی روند معامله و کشف قیمت به شیوه رقابت بین خریداران می‌شود، خوشبختانه از ۲ سال گذشته تاکنون در این شرکت، فروش محصولات تنها از طریق بورس کالا انجام می‌گردد.

شیرخانی با اشاره به اینکه گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقا جایگاه آن در بازار‌های داخلی از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا خریداری می‌شود، گفت: مهمترین برنامه واحد فروش شرکت، ارتقا جایگاه گوگرد تولیدی در سطح بازار‌های داخلی است که به یقین باعث افزایش درآمد، ارزش افزوده بیشتر، شکوفایی منطقه و اشتغال زایی در صنعت حمل و نقل و گردش مالی قابل توجهی در استان ایلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط مساوی، مشتری‌ها محصولی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، افزود: استراتژی بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان جدید و نیاز‌های آن‌ها و در نهایت تعریف روش فروش و تسهیلات جذب مشتری متمرکز می‌شود.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در آینده نزدیک شرکت بازرگانی گاز ایران، متولی فروش داخلی گوگرد تولیدی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران به صورت متمرکز خواهد بود، اظهار داشت: با مجموعه اقدامات انجام شده در این پالایشگاه، درآمد فروش گوگرد سال جاری نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم