Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، آسیب های اجتماعی به مسائل اقتصادی و در نهایت با امنیت ملی درآمیخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی درسومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امروز امنیت همه کشورها با قدرت اقتصادی گره خورده و کوچکترین مشکل اقتصادی می تواند فاجعه ملی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقتصاد را بزرگ ترین چالش پیش روی کشور دانست و تاکید کرد: باید قدرت اقتصادی افزایش پیدا کند تا به امنیت پایدار ملی دست پیدا کنیم؛ اگر در جهت توامندسازی جوامع محلی و توسعه اقتصادی فعالیت کنیم در حوزه های دیگر هم آثار آن نمایان خواهد شد.

رزم حسینی ادامه داد: آسیب های اجتماعی با مسائل اقتصادی و در نهایت به امنیت ملی گره خورده است، البته اگر امروز امنیت خوبی داریم بواسطه فداکاری مردم بوده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سراسر استان و کشور نهادینه شود، تصریح کرد: از هر کسی که در عرصه جهاد فرهنگی اقتصادی بتواند به مجموعه مدیریتی استان کمک کند، استقبال خواهیم کرد چرا که خراسان رضوی قابلیت های لازم را در اختیار دارد و فقط کافیست با انسجام مدیریتی از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر فعال شدن سمن ها در همه حوزه ها ادامه داد: هر کاری که به مردم سپرده شود، توفیقات بیشتر خواهد بود؛ باید مسیر را برای آن‌ها هموارتر کنیم تا با سهولت بیشتری مشارکت کنند.

استاندار خراسان رضوی در انتهای سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به سرانه های پایین هشت محله مورد هدف طرح نجات در حاشیه شهر، نهاد کتابخانه ها باید راهکار رسیدن این سرانه ها به استانداردها را شناسایی کند.

گفتنی است؛ در این جلسه حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به ارائه گزارش شش ماهه سال جاری این نهاد پرداخت.

 در انتهای این جلسه با حضور علیرضا رزم‌حسینی، استاندارخراسان‌رضوی از  پوستر بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار رونمایی شد.

 

بیشتر بخوانید: کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش آموزی در اولویت است اولین جلسه بررسی طرح «نجات» با حضور نمایندگان ۴۰ دستگاه به‌ زودی برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی امنیت ملی خراسان رضوی کتابخانه های عمومی استان مسائل اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است