Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، تصمیم ندارد تا پایان فصل جاری مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه را آغاز کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان بارسلونا بندی در قرارداد خود دارد که به او این اجازه را می‌دهد که هر زمان خواست قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به تیم دیگری بیپوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از افشا شدن این بند نگرانی‌ها درباره جدایی این بازیکن قوت گرفت، اما به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای استفاده از آن ندارد و تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری و در تابستان آینده مذاکرات خود برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در نیوکمپ را انجام دهد.

جوزپ ماریا بارتومئو چند روز قبل اعلام کرد که باشگاه امیدوار است بتواند قرارداد مادام العمری را با این بازیکن به امضا برساند، اما این موضوع بستگی به علاقه و قدرت مسی برای ادامه حضور در زمین دارد. او همچنین مسی را با پله مقایسه کرد که تنها در یک باشگاه در برزیل توپ زد و نزدیک به ۲۰ سال با پیراهن سانتوس به میدان رفت. آمادگی مسی هیچ علامتی از بالا رفتن سن و آغاز دوران افول او ندارد و با توجه به حضور خانواده اش در بارسلونا به نظر می‌رسد که بحث جدایی او از این تیم منتفی باشد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا مسی بارتومئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏