Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزاظهارداشت : طرح تعالی با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در مدارس اجرایی شد.
مهریارکرمی با اشاره به اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه طرحی برای کیفیت بخشی و کیفیت سنجی براساس فرآیندهای مختلف است که از سال ۹۳ در مدارس متوسطه کشور اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: کسب مهارت های زندگی و پیشرفت علمی دانش آموزان، پاسخگویی به نیازهای آموزشی و پرورشی والدین و مدارس را از دیگراهداف این طرح ملی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: درقالب این طرح میزان رشد و کیفیت آموزشی مدارس مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
 کرمی این طرح را گامی مهم برای کیفیت بخشی و کیفیت سنجی از فعالیت های مدرسه بر اساس شاخص ها و استانداردهای تعریف شده دانست.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: در این طرح مدارس در سه سطح ممتاز، موفق و پویا دسته بندی می شوند.
وی با بیان اینکه دراجرای این طرح، بهترین طرح ها، ایده ها و برنامه ها ازمدیران مدارس البرز جمع آوری می شود، ادامه داد: پس از بازدیدها ی انجام شده، ۶۳ طرح تعالی مدیریت به مرحله استانی راه یافتند.
کرمی تصریح کرد: پس از ارزیابی داوران، ۵۳ مدرسه البرز در طرح تعالی مدیریت مدارس در سطح استانی برتر شناخته شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین باید مورد توجه خاص مدیران مدارس آموزش و پرورش قرار گیرد، اضافه کرد: طرح تعالی مدیریت یکی از بخش های سند تحول بنیادین را تشکیل می دهد لذا برای تحقق اهداف آن، ضرورت دارد مدیران مدارس این سند مهم را با دقت مطالعه کنند.
وی با تاکید بر مهارت آموزی و توجه ویژه به سواد رسانه، خلاقیت، نوآوری و مشارکت پذیری در مدارس خاطرنشان کرد: اولویت های مهم طرح تعالی مدیریت مدرسه، نگاه ویژه به دانش آموزان و افزایش سطح سواد اطلاع رسانی و ارتباطی است.
کرمی  به اهمیت مدیریت مدارس در عرصه تعلیم و تربیت پرداخت و یادآورشد: اگر باور مدیر تغییر کند، عملکردش هم تغییر می کند لذا مدیران مدارس را از سمت و سوی مسائل و مشکلات سخت افزاری باید به سمت اندوخته ها و تجربه ها سوق داد.
 مدارس منتخب در نواحی چهار گانه آموزش و پرورش کرج ، نظرآباد و ساوجبلاغ قرار دارند.

استان البرز ۲ هزار و ۹۰۰ کد مدرسه با ۵۰۰ هزار دانش آموزدارد.

برچسب‌ها مدارس البرز تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز تکریم و تجلیل مدارس البرز تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی